تبریز آبان 1392 […]

پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین ­الملل عنوان : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان […]

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی  واحد تهران مرکزی دانشکده اقتصاد و حسابداری           پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )       گرایش : تجزیه وتحلیل سیستم         عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین ­المللی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداری مشتریان شهر تهران (تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد) استاد مشاور: جناب آقای دکتر سیّد حمید خداداد […]

پایان نامه بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت

خدمات دستگاهای خودپرداز

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی گروه مدیریت بازرگانی پایان‏ نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز (مطالعه­ی:شعب بانک ملت بوشهر) استاد مشاور دکتر مجید اسمائیل­پور تیرماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A  مدیریت دولتی گرایش مالی عنوان : بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان البرز) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت             دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش:  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد   سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت مندی مدیران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی  پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش مالی عنوان : بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت­مندی مدیران شرکت­های صادراتی استان کرمانشاه (در حوزه ی B2B )  استاد مشاور دکتر فرشید […]

پایان نامه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت صنعتی بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد با رویکرد ترکیبی DEA/BSC استاد مشاور : جناب آقای دکتر اکبر عالم تبریز زمستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی در افزایش بهره وری روابط عمومی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق دانشكده:علوم انسانی گروه:علوم ارتباطات پایان نامه كارشناسی ارشد رشته ی ارتباطات گرایش علوم ارتباطات عنوان پایان نامه: بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی (بانکداری الکترونیک) در افزایش بهره وری روابط عمومی بانک ملی ایران از نگاه مشتریان (مورد مطالعه […]

پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی مرکز بابل پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک گروه مدیریت عنوان پایان نامه: کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت)     شهریور 93 برای رعایت […]

پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی مرکز بابل پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک گروه مدیریت عنوان پایان نامه: کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت) شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم پایان‌نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته: مدیریت اجرایی (استراتژیک)   عنوان پایان‌نامه: تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)     […]

پایان نامه تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم پایان‌نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته: مدیریت اجرایی (استراتژیک) عنوان پایان‌نامه: تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان) خرداد 1393 برای […]

پایان نامه با موضوع:تاثیر بازاریابی رابطه ای و کیفیت خدمات الکترونیکی ارائه شده بر ارزش ویژه برند

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : تاثیر بازاریابی رابطه ای و کیفیت خدمات الکترونیکی ارائه شده بر ارزش ویژه برند  (مورد مطالعه: بانک های استان اردبیل)

پایان نامه بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن

 دانلود متن کامل پایان نامه

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت كیفیت جامع ، رضایت مشتریان، كیفیت خدمات و عملكرد بانك (مطالعه موردی: بانك ملت شهر كرمانشاه)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی

پایان نامه بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری کارکنان بانک کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری با بهره گرفتن از مدل رابینز ودسنزو

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش :مدیریت منابع انسانی عنوان : بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات  بر توسعه ابعاد نوآوری کارکنان  بانک کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری با بهره گرفتن از مدل رابینز ودسنزو

پایان نامه مدیریت کیفیت خدمات بانکی با بهره گرفتن از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :صنایع گرایش : مدیریت سیستم و بهره وری   عنوان :  مدیریت کیفیت خدمات بانکی با  استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته: مهندسی کشاورزی گرایش: مدیریت کشاورزی عنوان : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی عنوان: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب […]

پایان نامه سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با بهره گرفتن از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با بهره گرفتن از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات

پایان نامه تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت دولتی گرایش :نیروی انسانی عنوان : تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک صادرات استان گیلان

دانلود پایان نامه ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی  عنوان : ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن

پایان نامه بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد نوینشهر بندرعباس بر اساس مدل سروکوال

دانلود پایان نامه بررسی رابطه توانمندی منابع انسانی با میزان پذیرش خدمات بانکی و جذب منابع مالی در شعب بانک ملی کلان شهر رشت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :تحول عنوان : بررسی رابطه توانمندی منابع انسانی با میزان پذیرش خدمات بانکی و جذب منابع مالی در شعب بانک ملی کلان شهر رشت

دانلود پایان نامه انتخاب وزن های بهینه در روش های کارایی سنجی با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل پوششی داده ها ، مطالعه موردی داده های بانکی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : انتخاب وزن های بهینه در روش های کارایی سنجی با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل پوششی داده ها ، مطالعه موردی داده های بانکی

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس با بهره گرفتن از مدل E_Recs-Qual و E_S_Qua

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش :بازرگانی عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس   با بهره گرفتن از مدل E_Recs-Qual و E_S_Qua

دانلود پایان نامه تأثیر ابعاد کیفیّت خدمات بانکی برتجهیز منابع بانکها

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : عنوان : تأثیر ابعاد کیفیّت   خدمات  بانکی برتجهیز منابع بانکها

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بازاریابی عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

پایان نامه رشته مدیریت صنعتی: ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات با تاکید بر سوداوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش : تولید عنوان : ظرفیت سنجی بانک ملت برای ارائه خدمات (ضمانتنامه، LC ،…) با تاکید بر سود اوری و ارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت

پایان نامه رشته مدیریت اجرایی: بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی عنوان : بررسی تأثیرکیفیت خدمات الکترونیک و اثر بخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *