متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی  عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)

پایان نامه : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل با عنوان : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان

پایان نامه روانشناسی گرایش تربیتی: بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی و ارائه راهکارهای رسانه ای برای تقویت آن

متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی (M.A) گرایش تربیتی عنوان: بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی و ارائه راهکارهای رسانه ای برای تقویت آن استاد راهنما: دکتر اسماعیل سعدی‌پور

پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                دانشگاه آزاد اسلامی               واحد کرمانشاه                  دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی   پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A   عنوان : مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه […]

پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشکده  اقتصاد و  علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی   پایان نامه برای دریافت درجه

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی –  جامعه­ شناسی   عنوان:   بررسی تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران دبیرستانی شهر همدان   30 تیر 1393 […]

پایان نامه بررسی وضعیت سیستم­های اطلاعات مدیریت کتابخانه ­های مرکزی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه اصفهان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم کتابداری و اطلاع رسانی  پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی گرایش کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی وضعیت سیستم­های اطلاعات مدیریت کتابخانه ­های مرکزی (سامک) دانشگاه­های شهر تهران  استادان مشاور: دکتر منوچهر خردمندنیا دکتر علی شائمی برای […]

پایان نامه تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات عنوان تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی بهمن ۱۳۹3   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه تاثیر نمایش رسانه ای چهره های مشهور در گرایش به مُد و جنس مخالف

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد دانشکده ………..، گروه علوم اجتماعی پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: ارتباطات عنوان تحقیق : تاثیر نمایش رسانه ای چهره های مشهور در گرایش به مُد و جنس مخالف در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر کرج استادمشاور دکتر   پاییز 1392 برای […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت دانش وارتباطات سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه مدیریت  رابطه بین مدیریت دانش وارتباطات سازمانی مطالعه موردی (بانک مسکن استان ایلام پایان نامه ارائه شده به مدیریت تحصیلات تکمیلی به عنوان بخشی از فعالیت های تحصیلی لازم برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی استاد مشاور دکتراسفندیارمحمدی  آذر1391 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تأثیر به ‌کارگیری سیستم‌ اطلاعات مدیریت بر تصمیمات مالی مدیران حوزه علمیه استان قم

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مالی  عنوان : تأثیر به ‌کارگیری سیستم‌ اطلاعات مدیریت بر تصمیمات مالی مدیران حوزه علمیه استان قم  پاییز1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه  سیاستگذاری فرهنگی-رسانه­ای؛ مدلی برای مطالعات فرهنگی ایرانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی گروه علوم ارتباطات اجتماعی  سیاستگذاری فرهنگی-رسانه­ای؛  مدلی برای مطالعات فرهنگی ایرانی  استاد مشاور: دکتر محمد رضایی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در گرایش مطالعات فرهنگی و رسانه مهرماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه بررسی رابطه هویت دینی و مدیریت بدن در بین جوانان 24-15 شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشکده علوم انسانی  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته: علوم اجتماعی گرایش: جامعه شناسی محض  عنوان بررسی رابطه هویت دینی و مدیریت بدن در بین جوانان 24–15 شهرستان کاشان استاد مشاور: دکتر امیر رستگار خالد زمستان 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه بررسی تاثیر میزان سواد رسانه ای مخاطبان بر انتخاب سبک زندگی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی ( M.A ) بررسی تاثیر میزان سواد رسانه ای مخاطبان بر انتخاب سبک زندگی متاثر از برنامه های شبکه های ماهواره ای (شبکه من و تو) استاد مشاور دکتر دیندار […]

پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه بررسی تاثیر مولفه های جهانی شدن بر مدیریت بدن زنان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی  دانشگاه پیام نور  عنوان  بررسی تاثیر مولفه های جهانی شدن بر مدیریت بدن زنان 18تا 48 ساله شهر بابل (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی […]

پایان نامه عملکرد نقش رهبری در مدیریت بحران پس از انتخابات سال ۸۸

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]

پایان نامه تأثیر نرم افزارهای چند رسانه‌ای بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهرستان قائم‌شهر

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت آموزشی عنوان : تأثیر نرم افزارهای چند رسانه‌ای بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهرستان قائم‌شهر

پایان نامه بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و توانمند سازی کارکنان در اداره کل دادگستری شهر کرمانشاه

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و توانمند سازی کارکنان در اداره کل دادگستری شهر کرمانشاه در سال 1393

پایان نامه پیشنهاد الگوی آرایش رسانه­ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه­ای جهان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت رسانه عنوان : پیشنهاد الگوی آرایش رسانه­ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه­ای جهان

پایان نامه بررسی چگونگی حضور موثّر روحانیت در رسانه ملّی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :تولید سیما عنوان : بررسی چگونگی حضور موثّر روحانیت در رسانه ملّی

دانلود پایان نامه تبیین جامعه­ شناختی رابطه­ ی بین سبک ­زندگی و مدیریت بدن در میان زنان شهر سنندج

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : جامعه شناسی  عنوان : تبیین جامعه­ شناختی رابطه­ ی بین سبک ­زندگی و مدیریت بدن در میان زنان شهر سنندج

پایان نامه تبیین جامعه شناختی رابطه ی بین سبک زندگی و مدیریت بدن در میان زنان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : تبیین جامعه شناختی رابطه ی بین سبک  زندگی و مدیریت بدن در میان زنان شهر سنندج

دانلود پایان نامه بررسی میزان بهره‌گیری از رسانه‌های آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری از نظر معلمان دینی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم تربیتی گرایش :تعلیم و تربیت اسلامی عنوان : بررسی  میزان بهره‌گیری از رسانه‌های آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری از نظر معلمان دینی

پایان نامه اهمیت رسانه ها در دنیای امروز

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی عنوان : اهمیت رسانه ها در دنیای امروز

دانلود پایان نامه بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبك زندگی(مورد مطالعه): نوجوانان 15 تا 18 ساله دبیرستانی منطقه شش تهران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی عنوان : بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبك زندگی(مورد مطالعه): نوجوانان 15 تا 18 ساله دبیرستانی منطقه شش تهران

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی : آینده‌نگاری تحولات رسانه دینی در افق 1404 جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی رسانه منبر

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی عنوان : آینده‌نگاری تحولات رسانه دینی در افق 1404 جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی رسانه منبر

دانلود پایان نامه ارشد علوم اجتماعی : بررسی اهمیت اسطوره سازی دینی برای کودکان در رسانه ها؛از دیـدگاه صاحبنظـران و ارتباط گران حوزه رسانه ای

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم اجتماعی عنوان : بررسی اهمیت اسطوره سازی دینی برای کودکان در رسانه ها؛از دیـدگاه صاحبنظـران و ارتباط گران حوزه رسانه ای

دانلود پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته عنوان : بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی

پایان نامه بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه ­های بازاریابی اجتماعی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه ­های بازاریابی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *