پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط به منظور بقا در شرایط رکود اقتصادی به روش FANP استاد مشاور: دکتر: دکتر میثم شیر خدایی […]

پایان نامه انتخاب تجهیزات جهت اجرای CM با بهره گرفتن از تکنیک‌ها‌ی ANP وTOPSIS

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان نامه      برای دریافت درجه کارشناسی ارشد    رشته مدیریت صنعتی     عنوان پایان نامه: انتخاب تجهیزات جهت اجرای CM  با بهره گرفتن از تکنیک‌ها‌ی  ANP  وTOPSIS فازی(مطالعه موردی درشرکت فولاد آلیاژی ایران ) استاد مشاور: مهندس مهدی  باصولی       زمستان 1388 برای […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب شعار تبلیغاتی بانک با کمک روش FANP (مورد : بانک تجارت)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی داخلی عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب شعار تبلیغاتی بانک با کمک روش FANP (مورد : بانک تجارت)

دانلود پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته عنوان : بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *