موردی:شرکت […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری   زمستان 1393        برای […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی  دانشکده   مدیریت نام مرکز تهران غرب     پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی ـ بین الملل گروه مدیریت عنوان پایان نامه : شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت […]

دانلود پایان نامه بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی داخلی

پایان نامه بررسی نظری اثر حضور ناخالصی های لانتانیدی بر روی ساختار الکترونی نانولوله های کربنی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مهندسی شیمی عنوان : بررسی نظری اثر حضور ناخالصی های لانتانیدی بر روی ساختار الکترونی نانولوله های کربنی(CNT) و نانولوله های BC3،BC2N

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید

 

دانلود پایان نامه بررسی تنوع ژنتیکی اقوام ایرانی با بهره گرفتن از STR

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی گرایش : ژنتیک عنوان : بررسی تنوع ژنتیکی اقوام ایرانی با بهره گرفتن از STR

پایان نامه بررسی تنوع ژنتیکی اقوام ایرانی با بهره گرفتن از STR

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی گرایش : ژنتیک عنوان : بررسی تنوع ژنتیکی اقوام ایرانی با بهره گرفتن از STR

دانلود پایان نامه تعیین وضعیت مرتع

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کشاورزی عنوان:تعیین وضعیت مرتع

پایان‌نامه ارشد مهندسی صنایع گرایش سیستم­های اقتصادی-اجتماعی ارائه الگوی تلفیقی تدوین استراتژی بر مبنای تحلیل SWOT و رویکرد مبتنی بر منابع در راستای کسب مزیت