بازرگانی داخلی   عنوان : شناسایی و رتبه بندی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با  تلفیق مدل  پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل […]

پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی  عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی  عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی  عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی   (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت  درمنطقه دلیجان ومحلات )   استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی     پاییز92 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی(M.A) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی (مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه) شهریور94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین­الملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد­رضا کریمی علویجه شهریور 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی   عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )   04 /  1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته: مهندسی کشاورزی گرایش: مدیریت کشاورزی عنوان : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی عنوان: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب […]

پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی

پایان نامه ارزیابی عوامل موثر بر قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در آموزش ضمن خدمت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : عنوان : ارزیابی عوامل موثر بر قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در آموزش ضمن خدمت وزارت نیرو

دانلود پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : عنوان : شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بازاریابی عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

دانلود پایان نامه با موضوع تجارت الکترونیکی

مزایای بهره گیری از تجارت الکترونیکی در توسعه صادراتبا توجه به اهمیت تجارت الکترونیکی در اقتصاد جهانی و رشد قابل ملاحظه آن،ضرورت استفاده از بازاریابی اینترنتی را در امر صادرات می توان به شرح زیر بیان نمود: ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده بدون محدودیت زمانی و مکانی، دستیابی سریع به اطلاعات در حجم وسیع، […]

پایان نامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی   گرایش: مالی   عنوان: عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک پارسیان کاشان   زمستان 1393        برای […]

پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی گرایش سازمانی عنوان: طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده- مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگ زمستان 1391     تکه هایی از متن […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری   زمستان 1393        برای […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بین‌الملل عنوان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک   بهمن ماه 1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc) عنوان: بررسی و پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت همراه با رویکرد شبکه عصبی   تابستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)   عنوان : بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در خرید اینترنتی با بهره گرفتن از روش گرندد تئوری     تابستان 1392        برای رعایت حریم […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS )     بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […]

پایان نامه بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.A”   رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بین الملل)     عنوان: بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا در شرکت ملی گاز ایران  (با رویکرد مناقصات الکترونیکی)     […]

پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MA” مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان: “ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک پارسیان استان قم با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن”   تابستان 1393   […]

پایان نامه بررسی استناد پذیری ادله الکترونیکی در حقوق کیفری

  دانشگاه آزاد اسلامی واحد  کرمانشاه دانشکده علوم سیاسی و حقوق، گروه حقوق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق(M.A) گرایش: جزا و جرم شناسی عنوان بررسی استناد پذیری ادله الکترونیکی در حقوق کیفری   بهمن ماه 1393    برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه ارزیابی کتاب­های الکترونیکی دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دانشکده علوم انسانی، گروه کتابداری پایان نامه درجه کارشناسی ارشد (M.Sc) رشته کتابداری و اطلاع­رسانی موضوع ارزیابی کتاب­های الکترونیکی دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و ارائه الگوی پیشنهادی  استاد مشاور: […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایش بازاریابی   بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان  استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی  عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه  تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اجرای استراتژی در بخش بالادستی صنعت نفت با بهره گرفتن از فرایند تحلیل سلسله مراتبی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA­  تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اجرای استراتژی در بخش بالادستی صنعت نفت با بهره گرفتن از فرایند تحلیل سلسله مراتبی    استاد مشاور: دکتر سعید صحت شهریورماه 1391 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه شناسایی رابطه عوامل انگیزشی سودمندی­گرایی و لذت گرایی با تمایل به خرید اینترنتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی شناسایی رابطه عوامل انگیزشی سودمندی­گرایی و لذت گرایی با تمایل به خرید اینترنتی مطالعه­ موردی(دانشجویان دانشگاه­های شاهد، تهران و شریف) شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان […]

پایان نامه ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش     ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران     پایان نامه برای دریافت پایان نامه درجه کارشناسی ارشد کارشناس ارشد MBA     بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت رشته مدیریت نشر  عنوان: شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی استاد مشاور: نازنین شیرزادخان (در فایل دانلودی […]

پایان نامه مطالعه و رتبه بندی میزان تاثیر عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان بر جذب منابع مالی در شعب بانک تجارت شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: مطالعه و رتبه بندی میزان تاثیر عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان بر جذب منابع مالی در شعب بانک تجارت شهرستان کاشان استاد مشاور: دکتر حسن زارعی […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر منابع مالی (ارزی و ریالی) بانک ملت در استان قم با بهره گرفتن از تکنیک TOPSIS

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان برای دریافت مدرک کارشناسی‌ارشد (MA) رشته مدیریت بازرگانی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر منابع مالی (ارزی و ریالی) بانک ملت در استان قم با بهره گرفتن از تکنیک TOPSIS پاییز 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه کیفی بانک رسالت در شعب بانک رسالت استان تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : شناسایی و