پایان نامه حقوق درباره:بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : حقوق گرایش : حقوق جزا و جرم شناسی عنوان : بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز (مورد مطالعه در شهرستان لردگان)

دانلود پایان نامه حقوق :مطالعه بازفروش کالا

گرایش :حقوق خصوصی عنوان : مطالعه بازفروش کالا ( بررسی تطبیقی در حقوق ایران ، نظام حقوقی کامن لا و کنوانسیون بیع بین المللی کالا 1980 وین )

دانلود پایان نامه بررسی بازفروش مبیع در فقه و حقوق ایران

دانلود متن کامل پایان نامه بررسی بازفروش مبیع در فقه و حقوق ایران

دانلود پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان غرب

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان غرب

دانلود پایان نامه ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین

پایان نامه بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس و انجام تبلیغات شفاهی برای شرکت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس و انجام تبلیغات شفاهی برای شرکت

پایان نامه نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :مدیریت بازاریابی  عنوان : نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی

دانلود پایان نامه تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی  عنوان : تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده

دانلود پایان نامه رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بیمه عنوان : رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر

دانلود پایان نامه بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بیمه  عنوان :  بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش  نمایندگان شرکت های بیمه

پایان نامه بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت اجرایی عنوان : بهبود موفقیت بازاریابی قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

دانلود پایان نامه بررسی میزان فروش بیمه نامه عمر در صنعت بیمه کشور

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :مدیریت بیمه عنوان : بررسی میزان فروش بیمه نامه عمر   در صنعت بیمه کشور

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه شهرستان رشت)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه شهرستان رشت)

دانلود پایان نامه سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :شیمی گرایش :شیمی- فیزیک عنوان : سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع

دانلود پایان نامه اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم

دانلود پایان نامه اثر لذت­جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

چکیده
خرید آنی بر آن دسته خریدهایی تأكید دارد كه مرزهای منطقی و متداول فرایند خرید را درهم می­شكند و بدون ارزیابی جایگزین­های متعدد، پس از تأثیرپذیری فرد از نوعی محرك درونی یا بیرونی و در مدت زمانی بسیار كوتاه، رخ می­دهد. توجه به عوامل تأثیرگذار بر خریدهای آنی، به ویژه در فضای مجازی، مورد توجه محققان حوزه مدیریت، اقتصاد، رفتار مصرف­كننده و بسیاری دیگر قرار گرفته است. هدف این پژوهش شناسایی و بررسی تأثیر انگیزه لذت­جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی است. روش تحقیق، پیمایشی و از نوع كاربردی و توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش شهروندان بالای 18 سال شهر یزد بوده که بر اساس محاسبات، حجم نمونه 212 عدد برآورده شد که به همین تعداد پرسشنامه از بین شهروندان شهر یزد به صورت تصادفی جمع­آوری شد. برای بررسی پایایی سنجه­ها، از آلفای کرونباخ استفاده شد. با بهره گرفتن از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف مشخص شد که تعدادی از متغیرهای تحقیق نرمال نیستند؛ لذا از نرم افزار Smart-PLS برای تجزیه و تحلیل داده ­ها استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که انگیزه لذت­جوئی بر آنی­گرایی و وبگردی لذت­جویانه تأثیر مثبت و معناداری دارد درحالی که تأثیر این متغیر بر وبگردی منفعت­گرایانه معنادار نیست و همچنین آنی­گرایی، وبگردی لذت­جویانه، محتوا و طرح فروشگاه اینترنتی بر خرید آنی آنلاین تأثیر مثبت و معنادار؛ و وبگردی منفعت­گرایانه بر خرید آنی آنلاین تأثیر منفی و معناداری دارد. علاوه بر آن تأثیر پیمایش فروشگاه اینترنتی بر خرید آنی آنلاین مورد پذیرش قرار نگرفت.
کلمات کلیدی: خرید آنی آنلاین، لذت­جوئی، وبگردی، محیط فروشگاه

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی

پایان نامه بررسی رابطه ی بین استراتژیهای ایجاد تمایز و رهبری هزینه بر میزان فروش در شرکتهای صنعتی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت اجرایی  گرایش :استراتژیک عنوان : بررسی رابطه ی بین استراتژیهای ایجاد تمایز و رهبری هزینه  بر میزان فروش در شرکتهای صنعتی تهران

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش در زمینه محصولات لبنی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی در شهر شیراز

پایان نامه ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : عنوان : ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات

دانلود پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند

پایان نامه بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت

دانلود پایان نامه نقش سازماندهی مشاغل کاذب (دستفروشی) در امنیت اجتماعی شهری

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت شهری عنوان : نقش سازماندهی مشاغل کاذب (دستفروشی)  در امنیت اجتماعی شهری

دانلود پایان نامه بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A) عنوان : بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A) گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز

پایان ‏نامه‌ كارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف كنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا)

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های  تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف كنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا)

پایان نامه بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد

پایان نامه بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و …) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و …) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف كنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا)

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *