دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین ­المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت     پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA  گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی فارابی تحصیلات تکمیلی مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی  گرایش مدیریت استراتژیک  ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان تهران) استاد مشاور دکتر حامد علوی   آبان 1389 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل

  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل (M.A) عنوان: تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل بهار 94 (در […]

دانلود پایان نامه بررسی و اولویت بندی روش های تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)

گرایش : جغرافیا و بر نامه ریزی گردشگری   عنوان : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)

پایان نامه بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه:

تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بیمه عنوان : تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این […]

پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص

دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

دانلود پایان نامه ارشد درباره تبلیغات و بازاریابی فروش

 دانلود متن کامل پایان نامه تبلیغات و بازاریابی فروش

پایان نامه بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه علوم ارتباطات اجتماعی  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی“M.A“  عنوان: بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا استاد مشاور: دکتر افسانه مظفری  تابستان 1390 برای […]

پایان نامه بررسی جامعه شناختی الگوهای غذایی خانواده در شهر کرمان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی بخش علوم اجتماعی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  رشته جامعه شناسی گرایش محض بررسی جامعه شناختی الگوهای غذایی خانواده در شهر کرمان (مورد مطالعه: مقایسه زنان شاغل و خانه دار) استاد مشاور : دکتر سعیده گروسی  بهمن […]

پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی(مطالعه موردی: شرکت های خدماتی و تولیدی شهر کرمانشاه) شهریور 1394 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری  مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت  بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران   فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری  مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت  بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران   فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

همه موضوعات (برچسب های) سایت

گزینش دسته پرستاری  (58) پزشکی  (175) تربیت بدنی  (177) ترجمه مقاله ISI  (46) دسته بندی نشده  (44) شیمی  (125) علوم انسانی  (6,453)    اقتصاد  (123)    الهیات -فقه و فلسفه  (538)    تاریخ  (58)    جغرافیا  (259)    حقوق  (1,277)    رشته حسابداری  (437)    رشته مدیریت  (1,547)    روانشناسی و علوم تربیتی  (1,028)    زبان خارجه (انگلیسی آلمانی فرانسه)  (101)    زبان و ادبیات عربی  (65)    زبان و ادبیات فارسی  (406)    علوم اجتماعی – جامعه شناسی  (321)    علوم ارتباطات  (63)    علوم سیاسی  (156)    مدیریت آموزشی […]

پایان نامه بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه ­های بازاریابی اجتماعی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه ­های بازاریابی اجتماعی

دانلود پایان نامه اینترنت رسانه جدید قرن بیستم

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : اینترنت رسانه جدید قرن بیستم

دانلود پایان نامه : بررسی تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه با عنوان :  بررسی تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمه‌نامه‌های اتومبیل

پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت – قسمت پنجم (127 پایان نامه)

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر صادرات برنج استان گیلان بر اساس مدل الماس پورتر دانلود پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی پایان نامه بررسی عوامل رضایتمندی بیمه شدگان طلایی در بیمارستان‌های خصوصی سطح رشت پایان نامه بررسی ضرورت‌ها و ابعاد آینده‌پژوهی در سازمان حج […]

پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشکده  اقتصاد و  علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی –  جامعه­ شناسی   عنوان:   بررسی تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران دبیرستانی شهر همدان   30 تیر 1393 […]

پایان نامه نحوه خوانش مخاطبان از برنامه ­های مذهبی تلویزیون

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام دانشکده: علوم سیاسی و اجتماعی و تاریخ پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته: تبلیغ و ارتباطات فرهنگی عنوان: بررسی نحوه خوانش مخاطبان از قالب         برنامه ­های گفتگوی مذهبی تلویزیون بهمن 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه کارکرد سریالهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم انسانی   پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی   عنوان: بررسی کارکرد سریالهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 90- 1389 از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده صدا و سیما ( با […]

پایان نامه بررسی تأثیر دینداری بر میزان بزهکاری در نوجوانان

  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی گرایش جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدگرمسار دانشکده علوم انسانی،گروه جامعه شناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A)) عنوان: بررسی تأثیر دینداری بر میزان بزهکاری در نوجوانان (شهرستان دامغان) اسفند1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی […]

بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

                  سیدامیر حسینی           عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها سیدامیرحسینی: رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مسئول بازاریابی IWAS(فدراسیون بین المللی ورزش معلولین با ویلچر و قطع عضوی ها)   چکیده مقاله: با شکل گیری بازیهای المپیک […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه مطالعه تطبیقی چگونگی تامین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ایی لیگ برتر ایران و انگلستان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی مطالعه تطبیقی چگونگی تامین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ایی لیگ برتر ایران و انگلستان سال 1390 (در فایل دانلودی […]

پایان نامه بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران زمستان 91 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه شناسایی و اولویت بندی موانع حمایت­مالی شرکت­های خصوصی از ورزش قهرمانی استان کرمان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه مدیریت ورزشی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی   شناسایی و اولویت بندی موانع حمایت­مالی شرکت­های خصوصی از ورزش قهرمانی استان کرمان دیماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاه های دولتی شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش عنوان: جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاه های دولتی شهر تهران


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *