مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :منابع انسانی گرایش : آموزش و بهسازی منابع انسانی  عنوان :  بررسی رابطه بین سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت‌ و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت‌ و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان استاد مشاور: آقای دکتر جعفر ممی زاده بهار 1393 برای […]

پایان نامه بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت  کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی “گرایش مدیریت تحول”(M.A.) عنوان بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان در بیمارستان های دانشگاهی شهرستان کرمانشاه مطابق مدل سروکوال […]

دانلود پایان نامه اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بین الملل عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان

پایان نامه : ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان هتل های 4 و 5 ستاره استان اصفهان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش : مدیریت عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه مشتریان هتل های 4 و 5 ستاره استان اصفهان

پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراق گروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول   عنوان : نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان   تابستان 1393    برای رعایت حریم […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل   عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین   زمستان 1393        برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393     […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                              واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»     گرایش:  بازاریابی   عنوان:   بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد   شهریور:93      برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت     تابستان1393    برای رعایت […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه بررسی کیفیت ادراک شده مشتریان شعب بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش : مالی عنوان: بررسی کیفیت ادراک شده خدمات،سطح آموزش کارکنان ورضایت مشتریان شعب بانک ملی در شهرستان اراک   تابستان 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی)   عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل     تابستان 1392                                                                برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS )     بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی     پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. » گرایش مدیریت   عنوان: بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران   زمستان 91    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی […]

پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C)   زمستان 1393   […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A   گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان   زمستان 1391     تکه […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392       تکه هایی از متن […]

پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی   ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل  SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز   زمستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدنراق دانشکده مدیریت پایان نامه اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش: تشکیلات و روشها عنوان: ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی از دیدگاه بیمه شدگان (مطالعه موردی شعب بیمه تأمین اجتماعی 5 و 28 تهران) سال تحصیلی94-93     […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق                             دانشکده مدیریت                              پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت  بازرگانی مالی   عنوان ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف   زمستان 1393    برای رعایت […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)   گرایش: مالی   عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران»   زمستان 1393   […]

پایان نامه ارائه مدل تصمیم ­گیری در بخش بازاریابی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه    دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.A عنوان: ارائه مدل تصمیم ­گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه)     شهریور1393      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان: ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب)   شهریور 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه اثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعی گروه اقتصاد   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل   عنوان فارسی اثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتی نا شهریور 1391 […]

پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت آموزشی   عنوان : بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال)   اردیبهشت 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی

عملکرد در لغت به معنای حالت یا کیفیت کارکرد است.  به این ترتیب، عملکرد سازمانی سازه­ای کلی است که بر چگونگی انجام عملیات سازمانی اشاره دارد. از نظر نیلی و همکاران (2002) ، عملکرد سازمانی به فرایند تبیین کیفیت اثربخشی و کارایی اقدامات گذشته اطلاق می شود. مطابق این تعریف، عملکرد به دو جزء کارایی […]

پایان نامه رابطه مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با توانمند سازی و ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی  دانشگاه آزاد  اسلامی واحد مرودشت دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A) رشته : مدیریت آموزشی عنوان : رابطه  مدیریت  کیفیت فراگیر (TQM)  با  توانمند سازی  و ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایش بازاریابی   بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان  استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *