پایان نامه ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمانشاه دانشكده تحصیلات تكمیلی پایان‌نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(‌M. A‌) عنوان ارزیابی فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380) بهمن 1393 (در فایل دانلودی […]

پایان نامه  بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد  دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی اقتصاد  پایان نامه برای دریافت درجه دکتری در رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی  عنوان:  بررسی رفتار پویا و پیش بینی پذیری بازار سهام: تحلیل تجربی بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور: دکتر حامد قدوسی ؟؟؟ دی ۱۳۹۳ برای رعایت […]

دانلود پایان نامه طراحی و پیاده‌سازی شبیه‌ساز مجازی سامانه كنترل وضعیت و موقعیت ماهواره‌

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مكانیک گرایش :دینامیک و كنترل عنوان : طراحی و پیاده‌سازی شبیه‌ساز مجازی سامانه كنترل وضعیت و موقعیت ماهواره‌

پایان نامه:مطالعه‌ی عددی تأثیر پارامترهای مؤثر شرایط اولیه‌ی حاکم بر محفظه‌ی احتراق موتور پاشش‌مستقیم دیزلی بر شاخص‌های عملکردی موتور و آلاینده‌های منتشره

در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداول‌ترین وسیله‌ی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب می‌شوند. این موتورها به دو دسته‌ی عمده‌ی اشتعال جرقه‌ای و اشتعال تراکمی تقسیم‌بندی می‌گردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور
blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید
به‌منظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی این‎‌گونه موتورها است. پایان‌نامه‌ی حاضر بر روی موتور دیزل فورد 8/1 لیتر انجام شده است. این کار با مدل‌سازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع می‌شود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیه‌ی جرم سوخت پاشش‌شده و دمای اولیه‌ی محفظه‌ی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت هم‌ارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیه‌ی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیه‌ی مختلف محفظه‌ی احتراق بررسی شدند. پس از

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *