شهریور 94 برای رعایت […]

دانلود همه پایان نامه ها درباره مزیت رقابتی

در کتب درسی استراتژی مربوط به زمان آکوف (۱۹۷۰) و آندروس (۱۹۷۱)، کاستی­ها و توانایی­های یک بنگاه خاص تعریف شده اما درباره مزیت رقابتی مطلبی بیان نشده است. البته، پنروز (۱۹۵۹) در چندین مورد به مزیت رقابتی اشاره کرده است. آنسوف (۱۹۶۵) نیز از این اصطلاح استفاده کرده ولی تنها به این موضوع که بنگاه […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل   عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین   زمستان 1393        برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                              واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»     گرایش:  بازاریابی   عنوان:   بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد   شهریور:93      برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان […]

پایان نامه رابطه یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی­ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) گرایش بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی مطالعه موردی (شرکت ایران خودرو)     تابستان – 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری، گروه  مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) رشته مدیریت بازرگانی، گرایش تحول   عنوان بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی سازمان ها در شعب بانک ملی در […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید

نگرش های غیرتجاری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)   گرایش: مالی   عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران»   زمستان 1393   […]

پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی  تیرماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان)   استاد مشاور: دکتر آرش شاهین  مهر ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی رابطه مشتری مداری  با جذب سپرده در بانک رفاه کارگران استان خوزستان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی  M.A گرایش :  نیروی انسانی      موضوع: بررسی رابطه مشتری مداری  با جذب سپرده در بانک رفاه کارگران استان خوزستان استاد مشاور: دکتر حضرتی  سال تحصیلی:1391-1392 برای […]

پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی    واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو  سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]

پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی     پایان­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)     عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)        زمستان 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد یزد     عنوان تحقیق بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی […]

پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه­های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی           دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته­MBA  گرایش بازاریابی شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه­های کوچک و متوسط (SME)    در صنعت نرم افزاری ایران استاد مشاور: دکتر محمد جامعی مقدم بهمن  1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات دانشکده:  پردیس تحصیلات تکمیلی  ، گروه:  علوم ارتباطات پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته: علوم ارتباطات اجتماعی (M.A) عنوان: بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان در سال 89 و92 […]

پایان نامه مطالعه و رتبه بندی میزان تاثیر عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان بر جذب منابع مالی در شعب بانک تجارت شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: مطالعه و رتبه بندی میزان تاثیر عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان بر جذب منابع مالی در شعب بانک تجارت شهرستان کاشان استاد مشاور: دکتر حسن زارعی […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه رابطه بین سهم بازار و قدرت رقابتی کسب و کار درگروه بهمن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق           (M.A)       پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد        گرایش مدیریت دولتی          عنوان:مطالعه رابطه بین سهم بازار و قدرت رقابتی کسب و کار درگروه بهمن بهمن 1392   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب بیمه گذاران بیمه های تکمیلی درمان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب بیمه گذاران بیمه های تکمیلی درمان (مورد مطالعه:آموزش وپرورش استان مرکزی) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی (M.A)    گرایش تحول عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاری­های بورس کالای ایران توسط مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاری­های بورس کالای ایران توسط مشتریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسن زارعی متین […]

پایان نامه شناسایی تعیین کننده های ظرفیت جذب دانش و تاثیر آن بر قابلیت پاسخگوی سریع سازمان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده علوم انسانی و اجتماعی گروه اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی تعیین کننده های ظرفیت جذب دانش و تاثیر آن بر قابلیت پاسخگوی سریع سازمان دکتر بهزاد سلمانی استاد مشاور : دکتر زهرا کریمی […]

پایان نامه تأثیر کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) گرایش مدیریت مالی  عنوان : تأثیر کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی مشتریان  (مورد مطالعه بانک های صادرات حوزه اردستان) استاد مشاور: دکتر سید محمد فاطمی نژاد زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی  عنوان: تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان استاد مشاور دکتر محمد حیدری بهار 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت‌ و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت‌ و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان استاد مشاور: آقای دکتر جعفر ممی زاده بهار 1393 برای […]

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگی‌های شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت       دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A رشته : مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)  عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگی‌های شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان استاد مشاور: دکتر سیامک کورنگ بهشتی […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A  مدیریت دولتی گرایش مالی عنوان : بررسی عوامل موثر بر میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان البرز) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A)) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری (مطالعه موردی لبنیات گلپایگان) استاد مشاور: دکتر حمید زارع  بهار 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی‌های رقابتی در بانک‌های دولتی شهر کرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی‌های رقابتی در بانک‌های دولتی شهر کرمانشاه شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مجتمع علوم انسانی ، دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M .Sc گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان استاد مشاور : دکتر جلیل توتونچی 1393 […]