کاربرد رنگ برنز در دکوراسیون

سئو - بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

رنگ برنز در دکوراسیون کاملا با عناصر تیره ترکیب و هماهنگ شده و به فضا گرما و صمیمیت می بخشد. شیشه های برنزی قادر به افزایش حریم خصوصی بصری و کاهش دید از بیرون در طول روز هستند. البته این امر امنیت ساکنین را نیز افزایش می دهد. نرده شیشه ای راه پله یکی از بهترین گزینه ها برای زیبایی بخشیدن به خانه ها است که میتوان آن را در ضخامت های گوناگون تهیه کرد. شیشه رنگی عنصر دیگری است که زیبایی خانه را چند برابر میکند و جلوه خاصی به فضا می بخشد.

شیشه برنز

شیشه برنز معمولاً با تغییر فرمول شیمیایی شیشه با افزودنی های معدنی خاص ساخته می شود. رنگ مورد استفاده در فرآیند تولید بسیار بادوام است و در طول زمان تغییر نمی کند. اما رنگ و تراکم بسته به ضخامت شیشه متفاوت است و در نهایت این شیشه ها ضد آب و ضد خش هستند و نگران خوردگی و سایش نباشید. شیشه برنز دارای رنگ قهوه ای طلایی روشن است و رنگ و لعاب زیبایی برای ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری ایجاد می کند. شیشه برنزی با رنگ قهوه ای خود می تواند اتاق را زیباتر و مجلل جلوه دهد. شیشه برنز سخت شده را می توان در ضخامت های 4، 6، 8، 10 میل ساخت. شیشه برنز در ضخامت های مختلف تولید می شود.

استفاده از شیشه برنز در دکوراسیون داخلی

شیشه برنز برای میز شیشه برنز جلوی مبل

شیشه برنز رومیزی مانند دیگر شیشه های رومیزی برای مصارف مختلفی قابل استفاده است. یک شکل از آن را باید روی میزهای مختلفی که دارای کانتر هستند قرار داد. در این صورت میز مورد نظر باید از آسیب هایی که ممکن است به آن وارد شود مانند ضربه، خط و خش و … محافظت شود و جدا از حفاظت و دوام بسیار بالایی که برای میز ایجاد می کند زیبایی و جلوه فوق العاده ای را نیز به همراه خواهد داشت. به میز شیشه در مقایسه با انواع و مواد مختلف خود دارای شفافیت و روشنایی بسیار متفاوت و متغیری است. این شفافیت بیشتر می تواند ظاهر زیباتر و جذاب تری ایجاد کند.

 

نوشته دیگر :   محبوب ترین ادکلن ها برای هدیه دادن به خانم ها

 

آینه برنزی

یکی از رنگ های محبوب در هنرهای تزئینی برنز بود که ترکیبی از قهوه ای مایل به قرمز و طلایی است. این رنگ ظاهری مجلل و جذاب ایجاد می کند و علاوه بر این، ارائه جذاب رنگ برنزی در فضای داخلی جلوه ای صد چندان به فضا می بخشد. آینه برنزی را می توان با هر نوع دکوری ست کرد و پایه رنگی مناسبی برای آینه کاری فضاهای پذیرایی، لابی، اتاق خواب، آشپزخانه و … می باشد. آینه های برنزی را می توان به تنهایی یا ترکیب با رنگ هایی مانند نقره ای و طلایی استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای با شیشه ایمنی برنزی

پارتیشن یکی از طرح های مدرن است. از این طرح به عنوان جداکننده فضای داخلی در اماکن اداری و تجاری و ساختمان های مسکونی استفاده می شود. این پارتیشن ها را می توان در اندازه کامل یا نصف ساخت. به همین ترتیب برای این پارتیشن های شیشه ای می توان از شیشه سکوریت برنزی استفاده کرد. با توجه به زیبایی که این پارتیشن ها ایجاد می کنند، قیمت آنها برای مصرف کننده حائز اهمیت است.

شیشه برنز در حمام

شیشه حمام یکی از ایده های عالی برای دور نگه داشتن آب از سایر قسمت های حمام است. این نوع پارتیشن سرویس بهداشتی را می توان به گونه ای طراحی کرد که تنها از یک شیشه ثابت به عنوان جداکننده استفاده شود. یا به عنوان پارتیشن در حمام با درب لولایی یا کشویی استفاده می شود.

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای یکی از پرکاربردترین و جدیدترین کاربردهای شیشه به عنوان عنصر سازه ای در نمای داخلی و خارجی منازل مسکونی، ویلاها، ساختمان های اداری، مراکز خرید و … نصب می شود. انواع نرده شیشه ای اکسید مدرن جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های آهنی هستند زیرا علاوه بر زیبایی در برابر ضربه و تغییرات دما بسیار مقاوم بوده و دید واضحی از محیط را بدون ایجاد مانع در دید شما ارائه می دهند. نرده های شیشه ای با توجه به نظر کارفرما، زیربنا و موقعیت پروژه انتخاب شده و به عنوان حفاظ در تراس، بالکن، پله ها و اطراف استخر، در ساختمان های مسکونی، ویلاها، ساختمان های اداری و … نصب می شوند.

با افزایش تجهیزات تولید شیشه و محبوبیت این متریال در میان بسیاری از معماران مدرنیست، استفاده از شیشه و محصولات وابسته مانند نرده های شیشه ای در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به یک عنصر تبدیل شده است و به دلیل شفافیت ذاتی شیشه در میان سایر عناصر طراحی، معماران در اکثر پروژه های خود شیشه را با مواد دیگری مانند فلز و چوب جایگزین کرده اند تا دید بصری و نور محیط را به حداکثر برسانند.

 

نوشته دیگر :   وکیل کیفری

دلایل زیادی برای انتخاب نرده شیشه ای برای پروژه شما وجود دارد. این سیستم علاوه بر دکور زیبا، عنصر منحصر به فردی را در طراحی شما به ارمغان می آورد. نرده های شیشه ای دارای بالاترین استانداردها، ظاهر زیبا و کاربردهای همه کاره هستند که با انتخاب آن می توانید حداکثر نور و دید بصری را به پروژه خود بیاورید. صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است.