فایل […]

پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی استاد مشاور دکتر میلاد جاسمی زرگانی تابستان 1393 برای رعایت […]

پایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  مؤسسه آموزش عالی ارشاد دماوند بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل  اساتید مشاور: دکتر مسعود کرمی  دی ماه    1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی بین الملل عنوان بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید ( مطالعه موردی برند چیکا) استاد مشاور: دکتر محمدرضا کریمی علویجه تیر […]

پایان نامه ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع : ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان (تحقیقی پیرامون گروه تولیدی پاکشو) استاد مشاور: جناب آقای دکتر حمیدرضا یزدانی برای رعایت حریم […]

پایان نامه پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  واحد کرمانشاه                          دانشگاه آزاد اسلامی                          واحد کرمانشاه                          دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان نامه ای جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی M.A   عنوان پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی

blue-down-arrow-web-3d-icon-vector-14343270برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :

download (1)

جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­الملل
عنوان: تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای […]

پایان نامه پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                         دانشگاه آزاد اسلامی                          واحد کرمانشاه                          دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه ای جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی M.A عنوان پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه) 1394 برای رعایت حریم […]

پایان نامه حمایت از حقوق مصرف کننده در قانون حمایت از حقوق مصرف­ کنندگان

  دانشکده حقوق و الهیات بخش معارف اسلامی و حقوق  پایان‌نامه تحصیلی جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش خصوصی  حمایت از حقوق مصرف کننده در قانون حمایت از حقوق مصرف­ کنندگان و قانون اجرای سیاست­های کلی اصل 44 قانون اساسی  شهریور 1394 برای رعایت […]

پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه  در مقابل اعتماد فروشنده

پایان نامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان­ گلستان)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان­ گلستان)

پایان نامه بررسی رابطه بین شاخص قیمت مصرف کننده وسهم بیمه شوندگان در پرداخت هزینه بیمه های درمانی در ایران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :بیمه عنوان : بررسی رابطه بین شاخص قیمت مصرف کننده وسهم بیمه شوندگان در پرداخت هزینه بیمه های درمانی در ایران

دانلود پایان نامه بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A) عنوان : بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

دانلود سمینار کارشناسی ارشد رشته برق قدرت: برپایی بازار برق سمت مصرف کننده

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق با عنوان : برپایی بازار برق سمت مصرف کننده در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند مطالعه موردی:شرکت‌های بیمه استان گیلان استاد راهنما: دکتر […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف ­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­الملل     عنوان: تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف ­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های […]

پایان نامه پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی)   پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی   شهریور 1394 (در فایل دانلودی […]

پایان نامه : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان :  تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی

شرکت تندیس تولید کننده برترین محصولات سلولزی و بهداشتی

 شرکت تندیس تولید کننده برترین محصولات سلولزی و بهداشتی (برندهای تندیس،‌ نسترن، ساحل،‌ زیبا و های لیدی) می باشد.شرکت تندیس در حال حاضر اقدام به تولید انواع محصولات سلولزی و تهیه، توزیع و پخش بدون واسطه انواع مواد غذایی و شوینده و بهداشتی و ظروف یکبار مصرف از با کیفیت ترین مواد اولیه و محصولات استاندارد […]

پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خرید بهار 1390    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریتپ   دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان: شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان به محصولات بهداشتی تولید ایران در شهر اصفهان   تابستان 1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات نراق دانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی «عنوان»: تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله.   بهار 1394   […]

پایان نامه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف­ کنندگان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (کرمان)     موضوع: بررسی رابطه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف­ کنندگان کارت اعتباری بانک تجارت  شهر تهران سال 1392   سال تحصیلی 91     […]

پایان نامه مهارتهای زندگی در کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی   (M.A)   عنوان اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی در کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر در کارگران     تابستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشکده  اقتصاد و  علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی –  جامعه­ شناسی   عنوان:   بررسی تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران دبیرستانی شهر همدان   30 تیر 1393 […]

پایان نامه رابطه بین مصرف اینترنت و احساس امنیت اجتماعی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم اجتماعی، گروه علوم اجتماعی   پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته جامعه‌شناسی   عنوان:   بررسی رابطه بین مصرف اینترنت و احساس امنیت اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان) زمستان 1393    برای […]

پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 […]

پایان نامه تأثیر موسیقی مهیج، آرامش­بخش، ترکیبی و تحریک­کننده­ امواج مغزی بر بهبود اجرای ورزشی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی  دانشگاه خوارزمی دانشکده­ی تربیت­بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه­ کارشناسی ارشد تربیت­بدنی و علوم ورزشی رشته فیزیولوژی ورزش  عنوان: تأثیر موسیقی مهیج، آرامش­بخش، ترکیبی و تحریک­کننده­ امواج مغزی بر بهبود اجرای ورزشی در دانشجویان دختر تربیت­بدنی بهمن 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی  دانشکده  اقتصاد و  علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی –  جامعه ­شناسی  عنوان:  تحلیل اجتماعی مصرف نمایشی در بین زنان شاغل و خانه دار شهرستان بوکان    استاد مشاور: دکتر سعید عیسی زاده   20 آبان 1393 برای […]

پایان نامه  تعیین تأثیر مصرف آلوئه ورا بر برخی شاخص های آسیب سلولی پس از یک دوره تمرین هوازی در پسران ورزشکار 18-15 سال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی  تعیین تأثیر مصرف آلوئه ورا بر برخی شاخص های آسیب سلولی پس از یک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *