پایان نامه خرید مصرف کنندگان

پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات نراق دانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی «عنوان»: تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله.   بهار 1394   […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی  عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه­­ی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد  مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 برای […]

پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق  دانشکده مدیریت و مدیریت بازاریابی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد M.A بازاریابی عنوان: بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: محصولات آرایشی بهداشتی سینره) استاد مشاور: خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل     موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن   استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی    خرداد 1390 برای رعایت […]

پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین‌الملل)   موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)   استاد مشاور: جناب […]

پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهایی جهت بهبود آن

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهایی جهت بهبود آن

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین‌الملل عنوان : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

پایان نامه ارشد: تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد

دانلود پایان نامه
برای دانلود پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

غذایی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر ارزش ویژه نام ونشان تجاری بررفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: فروشگاههای پوشاک مردانه شهرستان رشت)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: فروشگاههای پوشاک مردانه شهرستان رشت)

پایان نامه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف­ کنندگان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (کرمان)     موضوع: بررسی رابطه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف­کنندگان کارت اعتباری بانک تجارت  شهر تهران سال 1392   سال تحصیلی 91    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

شناسایی اختلاف بین رفتارهای مصرف کنندگان در بخش بندی بازار براساس رویکرد منافع پژوهی خرید

متن کامل پایان نامه عنوان :شناسایی اختلاف بین رفتارهای مصرف کنندگان در بخش بندی بازار براساس رویکرد منافع پژوهی خرید

دانلود پایان نامه: تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکـده مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خرید بهار 1390    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریتپ   دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان: شناسایی عوامل تأثیرگذار بر گرایش مصرف کنندگان به محصولات بهداشتی تولید ایران در شهر اصفهان   تابستان 1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)   عنوان : بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در خرید اینترنتی با استفاده از روش گرندد تئوری     تابستان 1392        برای رعایت حریم […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […]

پایان نامه مهارتهای زندگی در کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی   (M.A)   عنوان اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی در کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر در کارگران     تابستان 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه […]

پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد  رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 […]

پایان نامه  بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید پوشاک توسط جوانان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) عنوان:  بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید پوشاک توسط جوانان  استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف تیر ماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه شناسایی رابطه عوامل انگیزشی سودمندی­گرایی و لذت گرایی با تمایل به خرید اینترنتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی شناسایی رابطه عوامل انگیزشی سودمندی­گرایی و لذت گرایی با تمایل به خرید اینترنتی مطالعه­ی موردی(دانشجویان دانشگاه­های شاهد، تهران و شریف) شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی         تقسیم بندی مشتریان  بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران        شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل     مــــوضــــوع : بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا  تابستان 1390 برای رعایت حریم خصوصی […]

پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]

پایان نامه بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران زمستان 91 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                                                 دانشگاه آزاد اسلامی                                                واحد یزد   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی   عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]

پایان نامه مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق  دانشگاه آزاد اسلامی عنوان : مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر (مستی خشک) رشته : حقوق  برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه […]

پایان نامه بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه تاثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش مدیریت ورزشی   عنوان تاثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال        بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش)   عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید   […]

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت رشته مدیریت نشر  عنوان: شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی استاد مشاور: نازنین شیرزادخان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […]

پایان نامه بررسی اثر تجدید ساختار بازار برق بر کارایی فنی عرضه­ کنندگان برق

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد  دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه اقتصاد رساله گرایش اقتصاد صنعتی و اقتصاد منابع و محیط‌زیست   بررسی اثر تجدید ساختار بازار برق بر کارایی فنی عرضه­کنندگان برق  در ایران   استادان مشاور دکتر فیروز فلاحی دکتر رضا رنجپور   اردیبهشت ماه۱۳۹۳ برای رعایت حریم […]

پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در

Related articles

دانلود پایان نامه با موضوع سودمندی اطلاعات

شاخصهای ای-متریک […] پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                دانشگاه آزاد اسلامی               واحد کرمانشاه                  دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی   پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A   عنوان : مطالعه […]

Learn More

پایان نامه درباره خسارات قابل جبران

پایان نامه خسارات قابل جبران در تصادفات و ترتیبات رسیدگی  متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه قم دانشکده حقوق پایان نامه دوره کارشناسی ارشد حقوق خصوصی عنوان: خسارات قابل جبران در تصادفات و ترتیبات رسیدگی تابستان 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]

Learn More

پایان نامه با موضوع علائم مرزی

اساتید مشاور: دکتر عباس بخشی پور […] پایان نامه شیوه های پولشویی در بانک و راههای جلوگیری از آن  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی- گروه حقوق                     پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش حقوق جزا و جرم شناسی […]

Learn More

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *