انواع یونیت های کنترل صندلی دندانپزشکی

سئو - بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

انواع یونیت های کنترل صندلی دندانپزشکی

در هر یونیت دندانپزشکی می توان روش های مختلف کنترل ابزارهای دندانی، یا توسط یک پدال استاندارد، یک پدال بی سیم یا یک صفحه نمایش لمسی. پیشرفت‌های فن‌آوری به این معناست که تجهیزات دندانپزشکی به سرعت از مدل‌های سنتی صندلی‌های دندان‌پزشکی گرفته تا آخرین پیشرفت‌های فناوری، مدرن‌سازی و تغییر شکل می‌دهند.

علاقه مندان جهت اطلاع از اتوکلاو ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با اتوکلاو ارزان بر روی لینک https://dentyshine.com/product-category/اتوکلاو/ کلیک کنید.

در اینجا برخی از واحدهای کنترلی وجود دارد که می توانید در صندلی های دندانپزشکی پیدا کنید:

انواع پدال با توجه به تجهیزات دندانپزشکی

پدال یکی از مهمترین عناصر در یونیت دندانپزشکی است. به لطف این پدال می توانیم ابزارهایی را که دارای چرخش هستند و کنترل صندلی را فعال کنیم. .

بسته به مدلی که انتخاب می کنیم، یک نوع پدال یا دیگری خواهیم داشت که رایج ترین آنها پدال با اهرم است. پدال می تواند دارای یک پدال باشد. فعال سازی عمودی یا در کنار و می تواند شکل مربع، مستطیل یا گرد داشته باشد.

در طول سالها، پیشرفت در فناوری و افزایش نوآوری در بخش دندانپزشکی، ما به طور فزاینده ای شاهد پدال های بی سیم چندکاره بیشتر هستیم. یکی از مزایای مدل های ANCAR سری 3، 5 و 7 پدال های بی سیم آنها با اتصال WiFi است.

اینها پدال های الکترونیکی چند منظوره با انتخاب آب، کنترل حرکت صندلی، چرخش میکروموتور و عملکرد تراشه دمنده هستند.

نوشته دیگر :   نگین زاگرس : عسل طبیعی و روغن خوراکی

تفاوت‌های یک پدال با پدال دیگر چیست؟

تفاوت بزرگ بین یکی و دیگری این است که مدل استاندارد با کابلی کار می کند که بی سیم از طریق WiFi به آن متصل است. این پدال بی سیم دارای استقلال طولانی است و می تواند در حین شارژ مجدد به کار خود ادامه دهد، علاوه بر این، وضعیت باتری روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود تا همیشه بداند که آیا نیاز به شارژ مجدد دارد یا خیر. تقریباً 4 ماه استقلال دارد و تا زمانی که کار ادامه دارد، می توان آن را با کابل به صندلی متصل کرد.

بسته به مدل، انواع مختلفی از واحدهای کنترل وجود دارد. معمولاً یک پدال وجود دارد که می تواند بی سیم باشد یا نباشد و یک صفحه کلید هوشمند، بصری و ارگونومیک.

انواع صفحه کلید: Easy Touch و Touch Expert

یکی دیگر از عناصر کنترل یونیت دندانی صفحه کلید است که باید بصری (استفاده آسان) و ارگونومیک باشد. همه اینها همان چیزی است که ANCAR هنگام عرضه یک محصول جدید که نیازهای دندانپزشک را برآورده می کند و کار روزانه آنها را تسهیل می کند به دنبال آن است.

دو نوع صفحه کلید وجود دارد: Easy Touch و Touch Expert که دومی کاملترین و چندکاره ترین صفحه کلید است. صفحه کلید Touch Expert از یک صفحه نمایش لمسی تشکیل شده است که می تواند حداکثر 4 کاربر مختلف را برنامه ریزی کند و تمام ابزارهای مورد استفاده در مشاوره را پیکربندی کند.

صفحه کلید Touch Expert چیست؟

چند نمونه از کارهایی که صفحه لمسی می تواند انجام دهد:

– مسئول برنامه ریزی پارامترهای کار اولتراسوند در ENDO، PERIO، SCALER، محدوده کاری و شدت نور در ابزار است.

-پارامترهای کاری میکروموتور را تنظیم می کند

-سطح قدرت اولتراسوند و سرعت کار واقعی توربین را نشان می دهد.

-از سیستمی برای تشخیص و کنترل ناهنجاری ها و هشدارها تشکیل شده است

-آمار ثابت در مورد استفاده از واحد: حرکات صندلی، استفاده از ابزار، اطلاعیه های مکرر و غیره.

-عملکرد تایمر معکوس

-انتخاب زبان کاری

-برنامه نویسی تراشه دمنده خودکار

-دستگاه به‌روزرسانی سیستم: آخرین به‌روزرسانی‌های برنامه‌نویسی را حتی سال‌ها پس از دریافت آن در خود دارد