هنگام خرید املاک به این موارد حتما دقت کنید

سئو - بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

املاک

 

اکنون که می دانید قراردادهای زمین چگونه کار می کنند، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا یکی برای شما مناسب است یا خیر. در حالی که ممکن است مزایای قرارداد زمین برای خریداران خاص وجود داشته باشد، اما به طور بالقوه جنبه های منفی قابل توجهی نیز وجود دارد. این مهم است که همه طرفین قرارداد زمین بالقوه از مزایا و خطرات موجود کاملاً آگاه باشند.

در املاک و مستغلات، بهره مالکیت در یک ملک به حقوقی اطلاق می شود که یک یا چند مالک بر روی سرمایه گذاری دارند. در مورد چند مالک، معمولاً سود مالکیت بر اساس مقدار سرمایه گذاری شده در ملک تقسیم می شود.

هنگام انتخاب همکاری با مدیر املاک برای مراقبت از املاک سرمایه گذاری شما، هم مزایا و هم معایب وجود دارد. قبل از استخدام مدیر املاک، مزایا و معایب، بودجه و نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید.

شناخته شده است که املاک تجاری بازدهی بالاتری نسبت به مسکونی دارند. اگر توانایی مدیریت یک فضای تجاری را داشته باشید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، می تواند در طول زمان سودآور باشد.

وقتی تصمیم می گیرید که آماده فروش خانه و نقل مکان هستید ، طبیعی است که بخواهید این روند به سرعت اتفاق بیفتد. هیچ کس دوست ندارد با خانه ای که فروش نمی رود، در هاله ای از ابهام گیر کند، مهم نیست که چقدر خانه باز دارید.

 

فشار زیادی با خرید خانه وارد می شود. و در یک بازار رقابتی املاک و مستغلات، همیشه این وسوسه وجود دارد که وقتی آن خانه عالی را پیدا کردید، سریع عمل کنید. متأسفانه، هنرمندان کلاهبردار اغلب از این سوء استفاده می‌کنند و یا خریداران بالقوه خانه را فریب می‌دهند تا برای املاکی که وجود ندارند، پول پرداخت کنند یا شرایط معامله را به اشتباه بیان می‌کنند.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالکیت خانه هستید اما اصلاً علاقه ای به شرکت در کلاس حضوری ندارید، جای نگرانی نیست. کلاس های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که باید بدانید.

 

من برای فروش خانه و خرید خانه جدید در بازار هستم. اگر می خواهید دور شوید، بازار فروش خوبی است، اما من به دنبال ماندن در آن منطقه هستم. من قصد دارم درآمد حاصل از خانه فعلی خود را صرف پیش پرداخت خانه جدیدم کنم تا وام مسکن ماهانه خود را کاهش دهم. در حالی که میانگین قیمت خانه برای نیازهای من 1 میلیون دلار است، خانه فعلی من به این میزان فروخته نخواهد شد. من نگران این هستم که بتوانم خانه جدید را حداقل به همان قیمتی که آن را خریداری کرده‌ام، بفروشم که زمان انجام آن در آینده فرا می‌رسد داده های بازار مسکن در این هفته شواهد بیشتری از رکود ارائه کرد. انجمن ملی مشاوران املاک روز پنجشنبه گفت فروش خانه های موجود در ماه سپتامبر برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافت . انجمن ملی سازندگان خانه روز سه شنبه گفت، در همان ماه، اعتماد سازندگان خانه به پایین ترین حد خود از روزهای اولیه شیوع همه گیر سقوط کرد و روز چهارشنبه، داده های اداره سرشماری نشان داد که سازندگان خانه به شدت تعداد خانه هایی را که در آن شروع به ساخت کرده اند کاهش داده اند. نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد بازار مسکن سابقاً در حال از دست دادن ارتفاع است. طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، فروش خانه در شش ماهه کاهش داشته و نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. 1 قیمت‌ها شروع به پیروی از این روند کرده‌اند، داده‌های Redfin نشان می‌دهد که فروشندگان بیشتری قیمت‌ها را کاهش می‌دهند و خریداران خانه با جنگ‌های پیشنهادی کمتری مواجه می‌شوند. 2

این مفهوم ممکن است برای شما غریب به نظر برسد، حتی اگر برای مدت طولانی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده باشید. پس از جمع آوری لیست گسترده ای از سرمایه گذاری ها، به پرتفوی خود به عنوان راهی برای پیگیری رزومه سرمایه گذاری املاک خود فکر کنید. بیایید به برخی از نکات و نحوه نمایش مجموعه کامل املاک و مستغلات خود بپردازیم. ساختن یک پورتفولیوی قوی پایه و اساس درک رویکرد کلی منحصربفرد شما در زمینه سرمایه گذاری املاک و پرتفوی املاک را ایجاد می کند.

قیمت درخواستی چیست، و چگونه می توانید قیمت خود را هنگام فهرست کردن خانه خود برای فروش تعیین کنید؟ به زبان ساده، قیمت درخواستی خانه به عنوان مقدار پولی تعریف می‌شود که یک فروشنده خانه می‌خواهد خریدار خانه برای خرید ملک بپردازد. صاحب خانه ای که مایل به فروش ملک خود است، به طور موثر قیمت درخواستی را به عنوان بخشی از فهرست املاک (به طور مستقل یا با یک عامل املاک) به امید جذب خریداران احتمالی در یک نقطه قیمت خاص، فهرست می کند. اما قیمت درخواستی یک خانه معمولاً این نیست که شما می توانید خانه خود را به چه قیمتی بفروشید .

نوشته دیگر :   سود پرک صادراتی

سیاست های ایالات متحده به طور مداوم از مالکیت خانه به عنوان بستر رویای آمریکایی حمایت می کند. در گذشته، این همیشه به معافیت های مالیاتی قابل توجهی برای صاحبان خانه نسبت به اجاره کنندگان تبدیل شده است. بیایید به دو مزیت اصلی مالکیت خانه قبل از سال 2017 نگاه کنیم.

 

با توجه به شرایط فعلی بازار، باید حدود یک سال برای انتخاب و خرید خانه بعدی خود برنامه ریزی کنید . بیشتر این زمان صرف یافتن خانه مورد نظر شما می شود. وقتی برای اولین بار در بهار 2020 از ویروس کرونا شنیدیم ، برخی از کارشناسان پیش بینی کردند که اگر فروپاشی نشود، بازار مسکن سرد خواهد شد. برعکس این اتفاق افتاد. تعداد خریداران خانه در بازار در واقع افزایش یافت. در همان زمان، بسیاری از صاحبان خانه ها ترجیح دادند تا زمانی که ابهامات ناشی از همه گیری برطرف نشود، در خانه های خود بمانند.

در حالی که تاریخچه مالی خود را مرتب می کنید، باید محل زندگی خود را مشخص کنید. سبک زندگی خود را در نظر بگیرید و تحقیق کنید. با مزایا و معایب خرید خانه آشنا شوید . اگر مطمئن هستید که آماده هستید، محله ها و سیستم مدارس منطقه ای را که در نظر دارید بررسی کنید. با دوستان و خانواده در مورد آنچه دوست دارند و دوست ندارند درباره محل زندگی خود صحبت کنید. اگر روی جایی که می خواهید زندگی کنید تمرکز کنید، روند شکار خانه را کوتاه می کنید.

اگر می خواهید وارد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید اما پول نقد ندارید، عمده فروش شدن می تواند گزینه سودآوری برای شما باشد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید.

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.

در بیشتر موارد، املاک کلید در دست تعمیر، بازسازی و توسط شرکت هایی که در بازار کلید در دست تخصص دارند به سرمایه گذاران فروخته می شود. برخی از این مشاغل خدمات مدیریت ملک را نیز ارائه می دهند ، به این معنی که آنها وظایف صاحبخانه را از طرف سرمایه گذار انجام می دهند. این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد از راه دور سرمایه گذاری کنید و از راه دور درآمد کسب کنید.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع خرید ملک یا مقایسه گزینه های وام مسکن، باید مطمئن شوید که آماده هستید تا صاحب خانه شوید. آیا نمی دانید که آیا باید خانه بخرید ؟ بیایید به برخی از عواملی که وام دهندگان و صاحبان خانه باید در نظر بگیرند نگاه کنیم.

به عنوان یک صاحبخانه، شما مسئولیت قانونی دارید که خانه ای امن و قابل سکونت برای مستاجران خود فراهم کنید. اما حفظ اموال شما فقط به نفع مستأجر شما نیست. به هر حال، شما مالک این ملک هستید و چشم پوشی از تعمیر و نگهداری یا بهبودهای منظم نه تنها می تواند یافتن و حفظ مستاجران را دشوارتر کند، بلکه می تواند به ارزش کلی ملک شما آسیب برساند و فروش پایین را برای شما دشوار کند.

ممکن است به نظر برسد که قیمت مسکن قرار است برای همیشه سر به فلک بکشد. از این گذشته، فانی می تخمین می‌زند که میانگین قیمت مسکن در ایالات متحده نسبت به سال گذشته 11.2 درصد (384000 دلار) افزایش خواهد یافت. این رقم قابل توجهی است، اما قیمت مسکن تضمینی برای افزایش هر سال نیست. آنها حتی می توانند سقوط کنند، اگرچه این یک اتفاق نسبتا نادر بوده است. بازار مسکن مانند همه ابزارهای سرمایه گذاری است: افزایش ارزش ها هرگز قطعیتی نیست.

همانطور که کتاب اصلی «انجیل سرمایه‌گذاری جمعی» توضیح می‌دهد، تأمین مالی جمعی به فرآیند درخواست از عموم مردم برای مشارکت پول یا سرمایه اولیه برای کمک به تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌های جدید اشاره دارد. با استفاده از این شکل از جمع‌آوری سرمایه آنلاین، که در آن فراخوان‌های آزاد برای سرمایه‌گذاران بالقوه در وب‌سایت‌ها در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری احتمالی ارسال می‌شود، می‌توان مفاهیم را مستقیماً برای کاربران روزمره اینترنت مطرح کرد. این افراد، که در مجموعه‌ای از سرمایه مشارکت می‌کنند که به طور جمعی از دیگران با منافع مشابه تامین می‌شود، می‌توانند وسیله‌ای برای پشتوانه مالی برای سرمایه‌گذاری‌های فعلی یا احتمالی در املاک و مستغلات فراهم کنند عبارات “خانه فقیر” و “خانه شکسته” به وضعیتی اشاره دارد که صاحبان خانه بیش از توان خود خانه خریداری کرده اند. آنها در نهایت تمام درآمد خود را صرف تعمیرات و هزینه ها می کنند، از تعطیلات و مخارج دلخواه خود صرف نظر می کنند. خانه شما به جای اینکه پناهگاه شما باشد آلباتروس شما می شود.