بلوز بازار خرس

سئو - بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

Be[In]Crypto مهم‌ترین داستان‌ها را در صنعت کریپتو جمع‌آوری کرده است، از تولد دوباره Terra، پیش‌بینی بازار نزولی حتی بدتر، قانون‌گذاری پاراگوئه ارزهای دیجیتال، برنامه‌های ریپل برای عرضه عمومی و… مشارکت جدید.

فراموش نکنید که در خبرنامه ما مشترک شوید و جمع بندی هفتگی ما را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

تولد یک Terra جدید

دو کوون سرانجام به آرزوی خود برای احیای Terra پس از انفجار شبکه در اوایل این ماه رسید. Terra 2.0 در 27 ماه به عنوان یک بلوک چین جدید منهای TerraUSD (UST) stablecoin فعال شد. موفقیت پیشنهاد را تصویب کرد.

 

توکن قدیمی به Luna کلاسیک (LUNC) تغییر نام می‌دهد در حالی که نشان جدید به نام Luna ( LUNA2). پیشنهاد پیشنهاد شامل ارسال توکن‌های جدید به دارندگان توکن‌های LUNA و UST قبل از سقوط بود.

اثرات پروژه شکست خورده Terra

از جنبه نظارتی، زمانی که تنظیم‌کننده‌ها در سرتاسر جهان به دنبال تثبیت قدرت خود بر فضا بودند، همه چیز بیشتر به خود گرفت. پلیس کره جنوبی تحقیقات اضطراری کاملی را در مورد آزمایشگاه های Terraform و مدیر عامل آن به دلیل ادعاهایی که به دلیل دلیل بازی نادرست طرفین بوده است، آغاز شد.

پلیس این کشور از صرافی‌هایی درخواست کرد که مجموعه وجوه مرتبط با گارد بنیاد لونا (LFG) برای کمک به تحقیقات انجام شود.

سرمایه‌گذاران با احتیاط روی استیبل‌کوین‌ها قدم می‌زنند، زیرا باعث مرگ UST می‌شوند، خود را از دست می‌دهند. Tether (USDT) پس از دست دادن پنج سنت در طول ماه، سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخت، اما به نظر می‌رسد با ناشر خود تغییر راه اندازی یک استیبل کوین جدید به نام MXNT، متصل به پزو مکزیک را دارد.

نوشته دیگر :   بازی جی تی ای 5

علی‌رغم کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به فضا، برخی از طرفداران هنوز فکر می‌کنند که استیبل کوین‌های الگوریتمی نقشی برای بازی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) دارند. یکی از معتقدان به گروه ویژه از استیبل کوین‌ها می‌گوید: «یک پایدار آلگو در پنج تا هفت سال آینده خواهد داشت.

بلوز بازار خرس

خونی در خیابانهای رمزارز به دلیل عوامل کلان اقتصادی و تشدید خرابی Terra وجود دارد. اسکاتمینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری Guggenheim Partners هشدار داد که بازار نزولی تنها راه اندازی می شود و قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است به عنوان کم معادل 8000 دلار باشد.

به نظر می‌رسد بازار نزولی نیز حفره‌ای در جیب بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، ایجاد شده است. او ادعا می کند که دیگر میلیاردر نیست .

جزئیات کیف پول ارائه شده توسط CoinMarkدارایی etCap، کمتر از 1.4 میلیارد دلار به کمتر از 600 میلیون دلار کاهش یافت.

فرانسیس سوارز شهردار میامی از کاهش قیمت‌ها ناراحت نیست و قصد دارد به پذیرش حقوق او را به بیت کوین دریافت کند. این برنامه‌های خود را در مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در داووس اعلام کرد، اما به حاضران گفت که دلیل موضع‌گیری‌اش احتمالاً به این دلیل است که دستمزد بیت کوین او تنها حقوقی نیست که هر ماه می‌کند.

علی ماهیت تیره بازارها، 1.5 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری اولیه و 3 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری های مخاطره آمیز اختصاص داده شده است.

شرکت ادعا می‌کند که «بازارهای نزولی موارد زمانی هستند که بهترین فرصت‌ها به وجود می‌آیند» بدون این‌که این حواس‌پرتی ناشی از «فعالیت قیمت کوتاه‌مدت» باشد.

گزارشهای نظارتی از سراسر جهان

هفته گذشته برای تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان بسیار وحشیانه بود، اما عجیب‌ترین داستان مربوط به قانون‌گذاران ایالات متحده بود، پیشنهاد لایحه برای ممنوعیت استفاده از یوان دیجیتال چین در فضای مجازی این کشور.

نوشته دیگر :   نکاتی که برای خرید آینه قدی، میز آرایش و میز تلوزیون باید در نظر بگیرید

ناراضی هشدار داد که از ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) استفاده می‌کند، می‌توان به مشکلات حریم خصوصی اشاره کرد زیرا دولت چین می‌تواند از امنیت جاسوسی کند.

در آمریکای جنوبی، پاراگوئه به یک قانون مقررات ارز دیجیتال جامع برای کل نزدیک شد. کشور. مجلس نمایندگان کشور به توصیه های بانک مرکزی با هدف “تنظیم فعالیت های تولیدی و تجاری سازی دارایی های مجازی یا رمزنگاری” رای منفی داد.

قانونگذاری پاراگوئه قبلاً لایحه ای برای ایجاد قانون قانونی برای تعیین بیت کوین با 100٪ انرژی انرژی پذیر هیدروالکتریک تصویب شده بود.

با وجود ماه قانونگذار رمزنگاری، بانک مرکزی کشور همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال با استفاده از مصرف برق و “از دست دادن شهرت و هزینه های سیستم مالی” سوال دارد.

دو پروژه رمزنگاری در حال حرکت به سمت ماه هستند

آزمایشگاه‌های ریپل برنامه‌هایی را برای عمومی شدن پس از رفع مشکل قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC). برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت، در سخنرانی در مجمع اقتصاد جهانی (WEF) در داووس امیدوار است که این درام حقوقی به یک نتیجه منطقی برسد.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

“همانطور که ما بیشتر در فضای کاوش می‌سازیم، باید فضایی را زیرساخت توسعه دهیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم که اقتصاد فضایی می‌تواند بدون تکیه کامل به زمین رشد کند و رشد کند.” جو لاندون، یکی از مدیران بخش توسعه برنامه های پیشرفته لاکهید.

Be[In]Crypto با آکادمی Kleks شریک است

Be[in]Crypto یک مشارکت با Kleks Academy را اعلام کرده است. پروژه فیلم و داستان سرایی آکادمی Kleks با استفاده از غیرقابل تعویض (NFT) تا بینندگان داستان با داستان داستان داشته باشند.

نوشته دیگر :   معرفی پارتیشن های شیشه ای

علاوه بر استفاده از NFT، آکادمی Kleks دارای ویژگی های افزوده و یک پلتفرم متاورس برای غوطه ور کردن کامل بینندگان در داستان است. به عنوان یک شریک، Be[in]Crypto از دسترسی به رویدادهای برتر و سایر رویدادها لذت خواهند برد.