داستان سریال مترجم (+دانلود سریال مترجم) لوین فیلم

سئو - بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

داستان سریال مترجم (+دانلود سریال مترجم) فیلم اسکای

مترجم در واقع نام سریالی درام , اجتماعی , هیجان انگیز است که در ۱ فصل و در مجموع ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی (بهرام توکلی) و تهیه کنندگی (سعید ملکان) میباشد که در سال ۱۴۰۰ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسط نماوا تولید گردیده است. همچنین سریال ، پس از سریال نهنگ آبی ، دومین سریال بهرام توکلی ویژه شبکه نمایش خانگی است که داستانی معمایی و هیجان انگیز دارد و از زمستان ۱۴۰۰ به صورت هفتگی توزیع میشود. ملکان و توکلی در همکاری های قبلی خود فیلمهای سینمایی مانند «روز صفر» ، «غلامرضا تختی» ، «تنگه ابوقریب» ، «آسمان زرد کم‌ عمق»، و «اینجا بدون من» را ساخته اند که با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

در سریال مترجم سعید ملکان تهیه کنندگی سریال را بر عهده دارد ملکان و توکلی زوج هنری خوبی را در کنار هم رقم زده اند چرا که این دو در کارهایی که باهمدیگر همکاری داشته اند توانسته اند موفقیت های خوبی را رقم بزنند. جهت دانلود رایگان سریال مترجم اینجا کلیک کنید.

بازیگران سریال مترجم

صابر ابر در سریال مترجم قرار است نقش اول این سریال را ایفا کند که داستان یک مترجم می باشد که در شغلش مسیر های تازه را پیدا می کند که باعث میشد راه های پر و پیچ و خمی برای او به وجود آید ،صابر ابر که تا قبل از این آخرین حضور او به سریال قورباغه برمیگردد باز هم قرار است در یک سریال آن هم با ژانری نزدیک به قورباغه دوباره در یک سریال جنایی ایفای نقش کند همچنین در این سریال بازیگران دیگری نظیر پانته آ پناهی ها , صابر ابر , ملیکا شریفی نیا , هدی زین العابدین به ایفای نقش پرداخته اند.

نوشته دیگر :   لنز دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد؟

زمان پخش سریال مترجم

سریال جدید ایرانی 1401 مترجم قرار است که در بهار 1401 از شبکه نمایش خانگی منتشر شود و هنوز زمان دقیق عرضه قسمت اول آن منتشر نشده است.

معرفی نویسنده و کارگردان و تهیه کننده سریال مترجم

بهرام توکلی فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی متولد چهارم آذر ۱۳۵۵ در همدان است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است. از جمله آثار او می توان به فیلم‌های پا برهنه در بهشت، غلامرضا تختی، اینجا بدون من، بیگانه، پرسه در مه و تنگه ابوقریب اشاره کرد. توکلی از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم تنگه ابوقریب برنده سیمرغ بهترین کارگردانی شده است. اولین تجربه بهرام توکلی به عنوان نویسنده و کارگردان در شبکه نمایش خانگی با سریال مترجم رقم خورده است.بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی را در سریال نهنگ آبی به عنوان فیلمنامه نویس داشت.

سعید ملکان چهره پرداز، تهیه کننده و کارگردان متولد ۱۳ فروردین ۱۳۵۸ در تهران است و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است و تاکنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر شده‌ است. وی کارگردانی فیلم روز صفر و تهیه کنندگی سریال‌های مترجم و نهنگ آبی و فیلم‌های ابد و یک روز و غلامرضا تختی را بر عهده داشته است.

بازیگران سریال مترجم

اسامی بازیگران “سریال ایرانی مترجم” به همراه نقش آنها
بازیگران شاخصی در سریال نمایش خانگی مترجم به ایفای نقش خواهند پرداخت، بازیگرانی که هر کدام پیش‌ از این تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را داشتند و بعضاً هم در این شبکه آثارشان جزو پرمخاطب‌ها بوده است. که با شروع پیش تولید در سایت رخشاره معرفی خواهند شد.

  • امیر جدیدی گروه بازیگران اصلی سریال جیران را تشکیل می‌دهد.
  • شایعاتی مبنی بر حضور نگار جواهریان، جواد عزتی و شهاب حسینی در سریال مترجم توکلی مطرح شده است.
نوشته دیگر :   چگونه باتری سمعک مناسب خود را انتخاب کنیم؟

موضوع و داستان سریال مترجم

ژانر تازه ‌ترین اثر بهرام توکلی به گفته خودش از داستانی خاص برخوردار است؛ محوریت کلی داستان «سریال مترجم» زندگی مترجمی جوان را روایت میکند که در شغلش مسیرهای تازه‌‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد؛ سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

دراین پست بیوگرافی بازیگران سریال مترجم را مرور میکنیم. سریال مترجم یکی از جدید ترین تولیدات شبکه نمایش خانگی می باشد و قرار اسـت در بهار 1401 از پلتفرم نماوا پخش شود. در سریال مترجم بازیگران بسیار معروف و محبوبی ایفای نقش داشته اند کـه از جمله آن ها می‌توانیم بـه صابر ابر و هدی زین العابدین اشاره داشته باشیم. در ادامه با جزئیات پخش و بازیگران سریال مترجم آشنا خواهیم شد.

جزئیات سریال مترجم

مترجم نام جدید نمایش خانگی محصول ۱۴۰۱ بـه نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی اسـت. سریال مترجم با داستانی معمایی و هیجان‌انگیز اسـت. بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی را در سریال نهنگ آبی بعنوان فیلمنامه نویس داشت. این هنرمند، فیلمنامه نویس سریال نون خ ۳ و کارگردان فیلم هایی هم چون تنگه ابوقریب، غلامرضا تختی و پرسه در مه بودو در نخستین تجربه ساخت این سریال را مقابل دوربین خواهد برد.

منبع: https://filmsky.ir/