نگاهی به تغییرات چهره بازیگران فیلم سینمائی «ترمیناتور» در گذر زمان

مطالب عمومی سری اول

فیلم سینمائی «نابودگر» که بیشتر ما با نام «ترمیناتور» از اون یاد می کنیم، یکی از بهترین فیلمای علمی-تخیلی تاریخ حساب می شه که اولین قسمت از اون، حدود ۳۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۸۴ میلادی به کارگردانی جیمز کامرون و بازی هنرمندانی مثل آرنولد شوارتزنگر، مایکل بین و لیندا همیلتون روی پرده رفت.

در این فیلم، مخاطب به سال ۲۰۲۹ میلادی پرتاب شده و تماشاگر جنگ هسته‌ ای و نابود شدن آخرین آدم‌ های باقی‌ مونده به دست رباتا و ماشین هاست. در داستان فیلم، یه سایبورگ به سال ۱۹۸۴ فرستاده می‌ شه تا زنی به نام سارا کانر با بازی «لیندا همیلتون» رو که مادر جون کانر، ناجی آدمی در جنگ با ربات‌ ها میشه، به قتل برسونه. نیروهای انسانی هم یه جنگجوی جوون به اسم کایل ریس رو می‌ فرستند تا از سارا کانر در مقابل نابودگر دفاع کنه.

بیشترین جذابیت فیلم، رقابت پر فراز و فرود این دو فرستاده س که در آخر به مرگ نابودگر می رسه.

با این مقدمه و یادآوری داستان فیلم خواستیم از شما دعوت کنیم تا تماشاگر تصویر بازیگران این فیلم باشین و ببینین گذر ۳۰ ساله زمان چه تغییراتی در چهره اونا ایجاد کرده.

آرنولد شوارتزنگر

فرماندار قبلی ایالت کالیفرنیا و تاجر، مدل و بازیگر اتریشی-آمریکائی سال دیگه وارد ۷۰ سالگی خود می شه اما بازم به عنوان یکی از نمادهای سینمای مهیج هستش.

مایکل بین

نوشته دیگر :    نرم افزار حسابداری برای فروشگاه ها چیست و چه مزایایی دارد؟

با اینکه ایشون در فیلمای مشهور زیادی بازی کرده و نقشای خوبی مثل سرجوخه هیکس در بیگانگان رو اجرا کرده اما شخصیت موردعلاقه خودش «کایل ریس» در ترمیناتوره.

ادوارد فرلانگ

ایفاگر نقش «جون کانر»، ناجی آدمی در جنگ با ربات‌ ها در فیلم نابودگر خیلی فرقی با گذشته خود نکرده. اما نوجوون محبوب و مشهور دهه ۹۰ میلادی چند سال با اعتیاد به الکل و مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد و این موضوع روی شغل ایشون تاثیر منفی گذاشت.

لیندا همیلتون

هنرپیشه نقش «سارا کانر» بازم مشغول بازی در فیلمای سینمائی و برنامه های تلویزیونیه. اما در این عکس خوب می تونین غبار زمان رو روی چهره ایشون ببینین.
بد نیس بدونین که اون وقتی همسر جیمز کامرون، کارگردان فیلم نابودگر بوده.

رابرت پاتریک

مرد آهنین شرور و بدجنس این فیلم که چهره ای سرد و بی حس داشت بازم هم به بازی در نقشای اینطوری علاقه داره و الان تماشاگر بازی ایشون در سریال «کژدم» هستیم.

خوب استال

بازیگر نقش «جون کانر» در سومین قسمت از فیلم نابودگر در سال ۲۰۰۲، چندین سال در دام اعتیاد به مواد مخدر دچار بود و از سال ۲۰۱۱ تا حالا از سینما و دنیای بازیگری فاصله گرفته.

کریستینا لوکن

یکی از جذاب ترین رباتای نابودگر ۳، یعنی کریستینا لوکن در این فیلم مامور شکار جون کانر بود و الان با اینکه ۱۰ سال از اون ساخت این فیلم میگذره، ایشون بازم زیبایی خود رو حفظ کرده.

نوشته دیگر :   نگاهی به اندیشه های طلایی برترین کارآفرینان جهان: از «وارن بافت» تا «بیل گیتس»