جزئیات کامل و ساعت پخش سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون در رمضان ۹۸

مطالب عمومی سری اول

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه‌های سیما خاص برنامه‌هایی رو به شکل‌های متفاوت و واسه رده‌های سنی جور واجور جفت و جور و تولید کردن که در این ایام به روی آنتن میره.

مجموعه‌های نمایشی، خاص برنامه‌های سحر و افطار، ترتیل خوانی، جنگ‌های خوشحال و … از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده واسه روزه دارانه.

شب‌های رمضان و سریال‌های سیما

شبکه‌های یه، دو و سه با سریال‌های جدید «از یاد‌ها رفته»، «دلدار» و «برادرجان»، شبکه چهار با سریال تامینی «امام علی (ع)» و شبکه پنج هم با سریال کره‌ای افسانه «جونگ میونگ» در شب‌های ماه رمضان مهمون مخاطبان روزه دار می‌شن.

این پنج سریال در شب‌های ماه رمضان از شبکه‌های یه، دو، سه و پنج در ساعات ۲۲:۱۰، ۲۱:۳۰، ۲۰:۳۵، ۲۴ و ۲۳ روی آنتن می‌رود.

«از یاد‌ها رفته» شبکه یه

سریال «از یاد‌ها رفته» به جفت و جور کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یه سیما پخش می‌شه.

این سریال یه ملودرام تاریخیه که در ۲۵ قسمت ساخته می‌شه و داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذره و درباره زندگی یه دکتر زن ایرونی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خونده و به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم اون دچار بحران شدیدی می‌شه، اما …

شبکه یه سیما هم اینکه می خواد در روز‌های ماه مبارک رمضان، مجموعه تلویزیونی دیدنی و جذاب «پایتخت ۵» رو بازپخش کنه که ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه پخش می‌شه.

شبکه دو از «دلدار» می‌گوید

سریال «دلدار» کاری از برادران محمودی در ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شه.

«دلدار» یه قصه عاشقانه س که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر اون هستن مثل ازدواج، شغل و انتخاب‌های زیاد اتفاق می‌افتد. خط اصلی داستان درباره آرش جوون نخبه دانشگاهیه که به دلیل مریضی مادرش دانشگاه رو رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا رو می‌بیند و به موازات اون یه داستان عاشقانه دیگه هم در سریال روایت می‌شه.

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری بازیگران این سریال هستن.

تا کنون ۸۰ درصد از تصویربرداری «دلدار» انجام شده و تصویربرداری سکانس‌های باقی مونده تو تهران انجام می‌شه. «دلدار» به وسیله آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شه.

بازپخش این سریال هم ساعت‌های ۱۱:۳۰، ۱۶:۲۰ و ۴۵ دقیقه بامداد میشه.

«داداش» دوباره در قاب دو

بازپخش سریال «داداش» به کارگردانی جواد افشار، جفت و جور‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری که قبل از این در ایام ماه رمضان از این شبکه روونه آنتن شده بود، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۴۵ در ایام مبارک روونه آنتن می‌شه.

«برادرجان» در شبکه سه

سریال «داداش جون» به کارگردانی محمدرضا آهنج، به نویسندگی سعید نعمت‌الله و جفت و جور‌کنندگی محمدرضا شفیعی، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه پخش می‌شه.

«داداش جون» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرامی اجتماعی مذهبیه که موضوع اصلی اون حق الناسه و در خلاصه داستان اون اومده: برادری، برابری و جون فشانی سه داداش که زبانزده و خدا و خلق از اون‌ها در آسایش، یه دفعه دچار حادثه‌ای می‌شه که اسمش حق‌الناسه.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد دیگه بازیگرانی هستن که در این سریال بازی کردن.

سریال «امام علی (ع)» سریال رمضانی شبکه چهار

سریال «امام علی (ع)» به کارگردانی داوود میرباقری، در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ۱۲ بامداد پخش و روز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می‌شه.

«جونگ میونگ» سریال رمضانی شبکه پنج

سریال کره‌ای افسانه «جونگ میونگ» در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شه.

این سریال تاریخی محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیمه که در ۵۰ قسمت به مدیر دوبلاژی علیرضا باشکندی واسه شبکه پنج سیما دوبله شده.

برنامه‌های شبکه‌ها

شبکه یه سیما

خاص برنامه «این شبا» ساعت ۲۳ بعد از سریال رمضانی شبکه یه پخش می شه که با اجرای مجید یراقبافان و با حضور کارشناسان زیاد مذهبی تدارک دیده شده.
بحث و گفتگو در مورد اخلاقی و اعتقادی موضوع برنامه این شب هاست که به مدت یه ساعت به صورت زنده و با جفت و جور کنندگی یونس قاسمی در شب‌های رمضان تقدیم بینندگان شبکه یه می‌شه.

نوشته دیگر :   نکته های خرید جاکفشی و کمد دراور

مجموعه «در امتداد فلق» همزمان با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه یه روی آنتن میره. در این مجموعه که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی تولید و پخش می‌شه، تلاش‌های روحانیون موجود در نقاط محروم و داهات‌های دورافتاده در ۱۰۰ قسمت به تصویر کشیده شد.

برنامه‌های «ثقلین» و «درس‌هایی از قرآن» برنامه‌های دیگه شبکه یکه که در این ماه مبارک واسه بینندگان پخش می‌شه. در برنامه «ثقلین»، هر روز ساعت ۴:۴۵ به مدت یه ساعت با قرائت یکی از قاریان کشورمون، یه جز قرآن کریم پخش می‌شه.

در برنامه «درس‌هایی از قرآن» به جفت و جور کنندگی محمود متوسل هم هر روز ساعت ۱۸:۱۵ سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی دور و بر تفسیر قرآن و بقیه موضوعات مذهبی و دینی پخش می شه.

شبکه دو سیما

فصل جدید «هزار راه نرفته» هم از تدارکات شبکه دو سیماست که در ماه رمضان روونه آنتن می شه.
این برنامه به جفت و جور کنندگی ناهید سادات شریفی با حضور گروهی از کارشناسان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران به طرح موضوع و بررسی مسائل مربوط به خونواده، قبل از ازدواج، طلاق و بعد از جدایی می پردازه و شامل بخش‌های زیادی می‌شه. «هزار راه نرفته» کاریه از گروه خونواده که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روونه آنتن می‌شه و بازپخش اون ساعت ۸:۴۰ میشه.

فصل پنجم برنامه «کام شیرین» با هدف مهارت آموزی و آموزش فوت وفن‌های والدگری و تربیت بچه در مباحث جور واجور و سنین جورواجور به وسیله کارشناسان به بحث و گفتگو و بررسی گذاشته می‌شه. محمد کاظم زاده و رضا ناظری به عنوان روانشناس در برنامه هستن و ثریا بناکار اجرای این برنامه رو رو دوش داره.
«کام شیرین» کاریه از گروه خونواده به جفت و جور کنندگی مرتضی یعقوبی که در ماه مبارک رمضان روز‌های زوج ساعت ۱۷:۱۰ روونه آنتن می‌شه و تکرار اون ساعت ۶:۳۵ میشه.

گروه کودک و نوجوون با مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل»، «ترنم باران» و «خاص برنامه نمایشگاه قرآن» در ماه مبارک رمضان همراه مخاطبان این شبکه میشه. «محله گل و بلبل» به جفت و جور کنندگی مسلم آقاجانزاده، اجرای داریوش فرضیایی و کارگردانى احمد درویش علیپور هر روز ساعت ۱۸:۳۵ روونه آنتن می شه.

«ترنم باران» عنوان خاص برنامه معارفی خاص کودکان و نوجوانانه که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۲۰ از قم پخش می‌شه. خاص برنامه نمایشگاه قرآن هم کاریه از مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار داره.

جُنگ شبانگاهی رمضان هر شب نزدیک ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روونه آنتن شبکه دو سیما می‌شه.

ادامه فصل ششم از مستند «از لاک جیغ تا خدا» که قسمت‌های گذشته اون مورد تشویق و استقبال گسترده مخاطبان خاص و عام قرار گرفت، هر روز ساعت ۱۸:۰۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شه و بازپخش اون ساعت ۵ میشه.

«نمادو» دوربین شبکه دو در سراسر کشور و کاری از گروه علم و اقتصاد در ایام رمضان با گزارش‌هایی خاص از استان‌ها و مناطق جور واجور کشور دور و بر درخشش مراسم خاص این ماه در خدمت بینندگان شبکه دو سیماست.

در لیالی نورانی قدر شبکه دو سیما خاص برنامه‌های خود رو به شکل قرائت دعای جوشن کبیر و برگزاری مراسم احیاء از ساعت ۲۳:۱۵ در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه ها تقدیم بینندگان این شبکه می‌کنه.

شبکه سه سیما

برنامه «سمت خدا» هر روز بجز جمعه ها از ساعت ۱۳:۳۰ روونه آنتن می شه.
این برنامه به جفت و جور کنندگی سید عبدالمجید رکنی و با اجرای نجم الدین شریعتی و با حضور کارشناسان به مباحث زیر می‌پردازه. بازپخش برنامه «سمت خدا» روز بعد ساعت ۵ بامداد میشه.

برنامه «اصل مطلب» به جفت و جور کنندگی مهدی امینی در ۴۰ قسمت ۴ دقیقه‌ایه که اخلاق در جامعه رو از دید قرآن و از نگاه اسلام به شکل کوتاه و به درد بخور مطرح می‌کنه.

هم اینکه دعا‌های ماه مبارک رمضان، گشایش، ابوحمزه و مجیر در برنامه‌ای با عنوان «روی نیاز» هر روز روونه آنتن می شن.

«زلال احکام» در ۳۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای به جفت و جور کنندگی محمدرضا عطارده. این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده به تبیین احکام اسلامی و به خصوص مسائل مربوط به ماه مبارک رمضان و جواب به شبهات و سوال‌های مخاطبان می‌پردازه.

شبکه چهار سیما

سری جدید «وسعت شریعت» در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به جفت و جور کنندگی دکتر پرویز فارسیجانی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تولید می‌شه.

برنامه اذانگاهی «قرار» به جفت و جور کنندگی معصومه احمدی مهیار کاریه از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما که پخش اون از فروردین امسال هر روز از ۴۰ دقیقه مونده به اذان ظهر به افق تهران شروع شده و تا ۲۰ دقیقه بعد از اذان ادامه داره.

«اتاق شیشه ای» به جفت و جور کنندگی وکارگردانی احمد ظریف رفتار در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شه.

«نغمه‌های آسمونی» به جفت و جور کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، در ۳۰ قسمت نیم ساعت‌ای هر روز ساعت ۱۷:۲۵ به گذشته مناجات خوانی، این رسم و آئین دیرینه در ایران اسلامی و آواز راز و نیاز گونه با خدا متعال، از افطار تا سحر می‌پردازه.

هم اینکه مجموعه «حدیث سرو» هر روز ساعت ۱۳:۲۵ و جزءخوانی هرروز ساعت ۱۱:۳۰ دیگه برنامه های این شبکه هستن.

شبکه پنج سیما

برنامه «جشن رمضان» به جفت و جور کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل امسال با ساختاری جدید و بخش‌های جور واجور روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.بیست و دومین برنامه «جشن رمضان» کاری از گروه خونواده و کودک شبکه پنج به جفت و جور‌کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل در ماه رمضان مهمون خونه مخاطبان می‌شه.

گروه معارف شبکه پنج سیما، در ماه مبارک رمضان واسه روزه داران برنامه «تن‌ها راه» رو با سخنرانی مذهبی حجت الاسلام پناهیان پخش می‌کنه. «تن‌ها راه» ساعت ۱۶:۱۵ پخش می‌شه.

برنامه «اختیاریه» به جفت و جور کنندگی و اجرای سید مرتضی فاطمی هم در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

برنامه‌های «تا نیایش»، «مداحی» و میان برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان هم در لابه لای جدول پخش ماه عبادت و بندگی قرار می‌گیرد.

شبکه آموزش

برنامه «ماه مهربانی» در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه و مناطق سیل زده هر شب یه برنامه خوشحال رو روی آنتن می‌برد. این برنامه به جفت و جور کنندگی سهیل سلیمانی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما پخش می‌شه.

برنامه «دکتر سلام» هم برنامه خاصی واسه ایام ماه مبارک روی آنتن می‌برد. «دکتر سلام» به جفت و جور کنندگی مهران دشت بزرگی هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه هفت سیما پخش می‌شه.

برنامه «یقه هفت» در ماه رمضان از شنبه تا پنج شنبه، هر شب با اشاره به یکی از اسماء و صفات پروردگار که در دعای جوشن کبیر اومده، پخش می شه.
این برنامه به جفت و جور کنندگی مهرداد فقط در ماه رمضان از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۲ پخش می شه.

برنامه «نون و نمک» به جفت و جور کنندگی هادی خددادی و کاری از گروه آموزش‌های رسمیه که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه هفت سیما روی آنتن می‌رود.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده واسه ایام ماه مبارک رمضان برنامه «سفرگرد» می‌باشه که به جفت و جور کنندگی مجید قره گوزلو روز‌های زوج ساعت ۱۶ از شبکه هفت سیما پخش می‌شه.

شبکه قرآن

محفل انس با قرآن کریم که هر ساله در شب اول ماه مبارک رمضان در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شه. این مراسم به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما میره.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» از دیگر تدارکات این شبکه در ماه مبارک رمضانه که هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای مهدی آقا بیگی به صورت زنده از باغ موزه کتاب تهران به روی آنتن می‌رود.

برنامه زنده «رصد» در ماه مبارک رمضان به اخبار و اطلاع رسانی فعالیت‌های خاص نه هادها، سازمان‌ها و محافل قرآنی در این ماه می پردازه که این برنامه همه روز از ساعت ۲۱ با اجرای مهدی صفری به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

اثری موندگار از عالم عالیقدر آیت الله امامی کاشانی با محوریت تحقیق در موعود ادیان با عنوان «خط امان» جمعه های ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲ با اجرای مهدی رجایی تقدیم مخاطبان خاص برنامه‌های مهدویت می شه.

مستند‌های جذاب معجزات علمی جهان و تدبری در آفرینش از دید توحیدی با عنوان‌های «مواهب» و «نشونه ها» همه روزه در ساعت‌های ۱۴:۱۵ و ۱۸:۳۰ واسه مخاطبان علاقه‌مند به برنامه‌های مستند در نظر گرفته شده.

برنامه‌های روتین شبکه قرآن و معارف سیما از جمله «یاد خدا» با اجرای محمد حسین صیرفی در ساعت ۱۲، «پرسمان» با اجرای سید علی قوامی در ساعت ۸:۱۰، «روزی بهتر» با اجرای مونا انصاری فر و رضا اسماعیلی در ساعت ۹، «تلاوت‌های درخواستی» با اجرای مهدی سیفی در ساعت ۱ بامداد و سریال‌های مذهبی در ساعت ۲۳ تقدیم مخاطبان می‌شه.

شبکه مستند

مستند «نور» به جفت و جور‌کنندگی و کارگردانی مهدی فارسی در ۳۰ قسمت نیم ساعت‌ای در شبکه مستند تولیدشده و نگاهی داره به زندگی آدمایی که سبک زندگی قرآنی دارن. این مجموعه مستند در استان‌های جور واجور کشور مثل قم، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری و استان البرز تصویربرداری شده و روایتی از زندگی اون‌هاییه که قرآن و مفاهیم قرآنی در زندگی‌شون جاری و ساریه. این مستند در ماه مبارک رمضان هر شب قبل از اذان مغرب از شبکه مستند پخش می شه.

«یه چکه ماه» تولید جدید شبکه مستند از اول ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۳۰ در جدول پخش شبکه قرار داره.

«یه پذیرایی ساده» تولید شبکه مستند در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای جفت و جور‌شده و در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

شبکه سلامت

«همین امروز» در طول روز روی آنتن می‌رود و علاوه بر معرفی برنامه‌های رمضانی با دعوت از کارشناسان بخش سلامت جسم و روان به بررسی اثرات این ماه بر روزه داران می‌پردازه.

«ضربان» برنامه دیگه ایه که هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود این برنامه که با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به مریضی‌های جسم و روان پخش می‌شه، در طول ماه مبارک رمضان روش زندگی روزه داران رو محور کار قرار داده و با اشاره به سبک زندگی افراد روزه دار از خواب، تغذیه و ورزش اون‌ها در این ایام می‌گوید.

خودشناسی و آشنایی با معجزه خدا در آفرینش آدم موضوع برنامه «برگی از دفتر وجود» است. توجه به سلامت الهی مهمترین راه و روش این برنامه س که با به تصویر کشیدن زیبایی‌های خلقت آدم، گوشه‌ای از قدرت لایتناهی خدا در بوجود آوردن اعجاب انگیز آدم رو به تصویرمی کشد.

«دهکده تندرستی» از خوراکی‌های به درد بخور واسه روزه داران در ماه مبارک رمضان می‌گوید. این برنامه در ۳۰ قسمت کوتاه ۵ دقیقه‌ای روونه آنتن می‌شه.

شبکه امید

برنامه «به توان خدا» به جفت و جور کنندگی مجید رکنی و بیک محمدی با محوریت جواب به سوالات و شبهات نوجوانان در مورد معارف اسلامی و سبک زندگی با حضور کارشناسان قرآنی، بدون این دست اون دست کردن بعد از اذان ظهر روی آنتن شبکه امید پخش می‌شه.

مسابقه زنده تلفنی «راز جزیره» هم با طرح سوالات خاص مربوط به ماه مبارک رمضان واسه نوجوانان فضای الهی خاصی رو به وجود میاره.

احکام خاص نوجوانان و دعا‌های متناسب هم در باکس اذان بعضی وقتا و آرم استیشن با فضای الهی ماه مبارک رمضان در لا به لای برنامه‌ها پخش می شه.

شبکه جام جم

«روشنا» با دو خاص برنامه در روز دهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود. «روشنا» در روز دهم ماه مبارک رمضان که مصادف با سالروز وفات ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) است، به مدت ۴۹ دقیقه در روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه پخش می شه.
هم اینکه دیگه برنامه «روشنا» به مناسبت ولادت با خوشبختی کریم اهل بیت

امام حسن مجتبی (ع)، به مدت ۴۵ دقیقه در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد اومد.

فیلم سینمایی «آینه بغل» در شب ولادت امام حسن مجتبی، (یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت) واسه مخاطبان بیرون مرز کشور پخش می شه.

برنامه پرمخاطب «خونه مهر»، در روز جمعه، مصادف با ۳ خردادماه، به مناسبت سالروز آزادسازی «خرمشهر» به‌صورت خاص روی آنتن میره.

«میشه بهتر شد» خاص برنامه ماه مبارک رمضان میشه که در ۳۱ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای ساعت ۲۲ پخش می‌شه.

علاوه بر این، شبکه در نظر داره به مناسبت شب‌های پرفیض قدر و نزول قرآن؛ برنامه سه قسمتی «هلال قدر» رو در روز‌های ۴، ۲ و ۶ خرداد پخش کنه.

هم اینکه به مناسبت شهادت مولای متقیّان امام علی (ع)، انیمیشن سینمایی «نذر ناب» در روز شنبه (۴ خرداد) و فیلم سینمایی «امام علی» در روز یکشنبه، (۵ خردادماه) به نمایش درخواهد اومد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی «قدس»، خاص برنامه «طنین قدس» در ۱۰ خردادماه پخش می شه.
هم اینکه فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به همین مناسبت در روز یکشنبه، (۱۲ خرداد) به روی آنتن میره.

به مناسبت «عید سعید فطر»، در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۱۵ و ۱۶ خرداد، خاص برنامه «عیدانه» از آنتن شبکه پخش می شه.

شبکه نمایش

با فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان تولیدات و فیلم‌های مربوط به موضوعات رمضانی و مرور آثار هنرمندان سینمای ایران شامل علیرضا زرین دست، اصغر شاهوردی، بهرام دهقان و محمود کلاری از این شبکه پخش می شن.

عناوین بعضی از این فیلم‌ها عبارتند از: «تولد یه پروانه»، «ماه جبین»، «رنگ خدا»، «اینجا چراغی روشنه»، «خاکستر و برف»، «بوسیدن روی ماه»، «استشهادی واسه خدا»، «شب»، «قدمگاه»، «مرگ ماهی» و …