شرکت کوشاباکس تولید کننده محصولات پلی اتیلنی

ترفند و آموزش

بازار پخش سبد حمل مرغ باکیفیت

همانطور که می‌دانید محصولات پلی اتیلنی گستره وسیعی را شامل می‌شوند که عمده محصولات مربوط به صنایع دام و طیور و حتی آبزیان با بهره‌گیری از این ابزارها، لوازم و تجهیزات تولید، حمل و نگهداری می شوند.

شرکت کوشاباکس تولید کننده :

قفس حمل مرغ زنده

حمل و نقل مرغ و به طور کلی طیور زنده باید در بسته بندی بهداشتی و مناسب باشد که ضمن حفظ سلامت طیور، قابلیت شستشو و ضد عفونی مکرر داشته باشد.

سبد کشتارگاهی

سبد کشتارگاهی

در واقع به سبد یا جعبه های گفته می شود که برای حمل و توزیع فرآورده های گوشی مثل مرغ، ماهی، گوشت های قطعه و بسته بندی شده به کار می رود.

سبدهای جوجه کشی

سبدهای جوجه کشی در ابعاد و اشکال مختلف برای مرغداری های صنعتی طراحی شده که با توجه به نیاز مشتری، امکان باز طراحی و تولید سفارشی نیز وجود دارد.

سبدهای لبنیاتی

سبد حمل شیر و اصطلاحاً “سبد لبنیاتی” یک محصول پرکاربرد بوده که علاوه بر حمل و نگهداری لبنیات سنتی و شرکتی، برای موارد مختلف دیگری نیز به کار می رود.

پرکن مرغ و طیور

کوشاباکس یکی از تولید و تامین کنندگان اصلی و برتر کشور در زمینه لاستیک های پرکن طیور است. محصولات ما فراسوی مرزهای کشور ارسال شده و استفاده می شوند.

پالت‌های پلاستیکی

با استفاده از پالت های پلاستیکی، ضمن کمک به قطع کمتر درختان و حفظ محیط زیست، با اطمینان بیشتری می توان محصولات را حمل و نگهداری کرد.

سبد حمل مرغ

استفاده از سبد حمل مرغ باکیفیت برای انتقال مرغ ها و انواع طیور به کشتارگاه رایج شده است و همین امر این امکان را فراهم آورده است در کارخانجات تولیدی بسیاری از محصولات را با با مواد اولیه درجه یک وارد بازار نمایند.

علاوه بر این سبد حمل مرغ دست دوم امروز به صورت کرایه ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مشتریانی که از سبد حمل مرغ برای مدت زمان کوتاه و موقتی می خواهند استفاده کنند می توانند از شرکت های بازرگانی این محصولات را به صورت امانت دریافت نمایند و پس از اتمام زمان مقرر آن را تحویل دهند. خرید بهترین نوع سبد حمل مرغ در ایران از طریق سایت های فروش اینترنتی فراهم شده است.

سبد حمل مرغ مورد استفاده در بازار به صورت عمده و با قیمت های ارزان توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان عرضه می شود. مشتریانی که خرید خود را از طریق سایت انجام می‌دهند می‌توانند از سود بیشتری بهره مند شوند و این موجب می‌شود تا کارگاه ها برای مرغداری های آنها به سمت اقتصادی در رفتن حرکت کند سبد حمل مرغ از تنوع بسیار بالایی در گنجایش و سایز بندی برخوردار است. همین امر موجب شده است تا مشتریان بتوانند با هر سلیقه و هر نیازی اقدام به خرید محصول نمایند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سبد های حمل مرغ جابجایی راحت محصول به علت وزن سبک آن می باشد. با توجه به اینکه سبد حمل مرغ باکیفیت باید از سلامت بهداشتی برخوردار باشند. قابلیت شستشوی آنها برای چند مرتبه نیز با انواع مواد شوینده و بهداشتی فراهم شده است .این سبدها به دلیل دارا بودن استانداردهای بین المللی برای بسیاری از مشتریان مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت سبد مرغ با توجه به رنگ بندی آن و همچنین گنجایش محصول متفاوت می باشد. فروشنده سبد حمل مرغ باکیفیت با توجه به کاربرد وسیع آنها بسیار رایج شده است و توانسته است در بازار ایران رونق پیدا کند. این سبد های حمل مرغ به دلیل دارا بودن جنس پلی اتیلن بسیار محکم و بهداشتی می باشند و مورد توجه صاحبان صنایع مرغداری و پرورش انواع طیور قرار گرفته است. شرکت بازرگانی کوشا باکس وارد کننده بهترین و با کیفیت ترین سبد حمل مرغ موجود در بازار ایران می باشد که امروز با توجه به خرید و فروش اینترنتی توانسته است مشتریان را به خود جلب کند.

کوشا باکس، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع سبد حمل مرغ آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای جلب رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

نوشته دیگر :   چگونه اعتیاد به گوشی را از بین ببریم؟