موسسه حقوقی زهرا محمدیاری

برگزیده

https://lawyermohammadi.com/wp-content/uploads/2023/09/IMG_20230927_200302_143.jpg

زهرا محمدیاری وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل، داور مستقل تجاری و بین المللی با ۱۴ سال سابقه کار حقوقی می باشد
تخصص ما تنظیم قراردادهای تجاری داخلی و بین المللی است همچنین مقررات صادرات، واردات ، مقررات گمرکی در حیطه تخصصی ماست ، تخصص ما در حوزه حقوق تجارت بین الملل شامل تنظیم انواع قراردادهای تجاری بین المللی مانند قراردادهای نمایندگی ، سرمایه گذاری ، جوینت ونچر و مذاکرات قراردادهای تجاری و بین المللی است.
همچنین ما در خصوص داوری اختلافات تجاری داخلی و بین المللی فعال هستیم
و به کلیه دعاوی و اختلافات ناشی از قراردادهای تجاری، قراردادهای بین المللی ، و امور بازرگانی رسیدگی می کنیم

انتخاب وکیل خوب از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در مواجهه با یک مشکل حقوقی است. از آن جایی که نظیر تمامی اصناف تعداد وکلا نیز در جامعه بسیار زیاد است، هنگام درخواست از افراد برای معرفی وکیل مجرب باید بدانیم که برای انتخاب وکیل خوب اصولی وجود دارد. آگاهی از آن‌ها ما را در انتخاب وکیل خوب یاری می‌نماید تا منجر به یک انتخاب غلط و تبعات سنگین آن در پرونده حقوقی نشود. در ابتدا به تعریف وکالت و وکیل می‌پردازیم و می‌بینیم وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد، با وینداد همراه باشید:

وکالت در معنی لغوی به معنی واگذار نمودن است و در اصطلاح حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می‌نماید. همچنین وی می‌تواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند با این نکته که تفاوت وکیل و مشاور حقوقی کم نیست و حیطه وظایف و صلاحیت‌های وکیل از مشاور حقوقی بیشتر است. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است:

«وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت‌های متقابلی می شوند».
به چه کسی وکیل گویند؟
وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.

نوشته دیگر :   خرید ورق آهن

وکیل محمدیاری

وکیل دادگستری چنانچه واجد شرایط لازم باشد، نه تنها از طرح شکایت و دعوای بی‌مبنا خودداری می کند، بلکه در سیر قانونی با دادگاه همکاری می‌کند و سرعت جریان دادرسی و روشن شدن موضوع و ماهیت امر افزایش می‌دهد. یک وکیل متبحر پیدا نمودن حکم منطبق با دادخواست خود و صدور رأی منطبق بر موضوع و موافق قانون را امکان پذیر می‌نماید. به این دلیل با اعتماد به وکیل مجرب قطع به یقین احتمال موفقیت در پرونده نیز بیشتر خواهد بود.

نکات مهمی که باید قبل از انتخاب وکیل خوب به آنها دقت کنید عبارت اند از:
بهتر است قبل از استخدام وکیل در خصوص حیطه تخصصی وکیل مورد نظر، میزان حق الوکاله‌های دریافتی وی و توانایی علمی و عملی او در دفاع از حقوق موکلین تحقیق کنید تا بتوانید که پرونده‌ای که گاه سرنوشت زندگی شم ارا رقم خواهد زد، به او بسپارید.

در بسیاری از موارد تبلیغات بیش از اندازه در خصوص برخی از وکلا به تنهایی قابل اعتماد برای انتخاب وکیل نمی‌باشد. بنابراین بهتر است انتخاب خود را صرفاً براساس چنین تبلیغاتی متمرکز نکنید. در مقابل راهکار بهتری وجود دارد و آن این است که شما می‌توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک و معیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن وکیل نیست همانطور که در انتخاب یک پزشک نیز چنین معیاری مد نظر قرار نمی‌گیرد. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می‌تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. پس بهتر است در انتخاب وکیل مجرب نگاه غرض ورزانه را از خود دور نماییم.

نوشته دیگر :   راهنمای کامل خرید مبلمان + 51 نکته

حال بعد از آگاهی پیدا کردن از این که خصوصیات یک وکیل خوب چیست و نیز اطلاع یافتن از نکاتی که باید در هنگام انتخاب یک وکیل به آن دقت نماییم، نکته ای ممکن است ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد که آن این است که انواع مختلف وکلا کدام هستند؟

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟
از خصوصیات وکیل خوب و از جمله وظایف او این است که پیش از جلسه رسیدگی و قبل از دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده و گفتگو با متهم پرونده ضمن اطلاع کامل از موضوع اتهامات و نیز آشنایی کامل با متهم با توفیق در صحت و سقم اظهارات موکل بتواند به نحو شایسته‌ای از موکل خویش دفاع کند.

با اینکه وکالت تعهد به وسیله است یعنی وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل خود به کار بندد و قانوناً مسؤلیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی‌دهد؛ اما از خصوصیات وکیل خوب این است که در مقابل موکل خود پاسخگو باشد. احساس مسؤلیت مهم‌ترین خصوصیت شخصیتی او است.
وکیل تجارت بین المللی

یافتن بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای پرونده‌های حقوقی یا مسائل حقوقی شما یک تصمیم حیاتی است. چرا که قانون آنقدر زیر و بم دارد که افراد عادی نمی‌توانند خود به تنهایی از پس دفاع از پرونده‌شان بربیایند. از این رو برای آن که بتوانند از حق خود در دادگاه دفاع کنند، نیاز است که از یک وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرند.

جمع بندی:
متاسفانه دغدغه و مشکلات زندگی امروزه موجب شده است که افراد زیادی در طول زندگی خود با انواع مسائل حقوقی و قانونی رو به رو شوند. اما چه کسی می تواند این مشکلات به بهترین شکل ممکن حل کند ؟ کسی می تواند از مشکلات شما گره باز کند که به طور کامل به مسائل حقوقی و قانونی مسلط باشد. در حقیقت یک وکیل خوب در تهران می باشد که می تواند به بهترین شکل ممکن شما را به حکم مطلوبتان برساند. شکی نداشته باشید که شما در تهران می توانید بهترین وکیل هارا پیدا کنید. ما نیز با شما در این صفحه همراهیم تا در پیدا کردن یک وکیل خوب در تهران به شما کمک کنیم. کافیست با ما همراه باشید و به سادگی اطلاعات تماس و آدرس یک وکیل خوب در تهران را پیدا کرده و از آن بهره مند شوید.

نوشته دیگر :   پخش پیچ و مهره

همه افراد به دنبال وکیل خوب ای هستند که بتوانند با انتخابش، دیگر نیازی به رقبای دیگر و وکیل خوب غیری نداشته باشند. با یک بار انتخاب برای همیشه، به طور مداوم از خدمات وکیل خوب استفاده نمایید. این که هر بار بخواهید برای یافتن وکیل خوب جدید به جست و جو بپردازید، نوعی اتلاف وقت است. پس این وقت گذاری را یک بار، اما هوشمندانه انجام دهید. با اطمینان خاطر از این که ما بهترین ها را، در هر عرصه به شما معرفی می کنیم، اکنون فرصت آن رسیده است که وکیل خوب را با ما انتخاب نموده و از آن بهره مند شوید. تهران دارای تعداد متعددی وکیل خوب می باشد. و فعالیت گسترده ما می تواند نزدیک ترین وکیل خوب را، که دارای کیفیت مطلوبی ست به حضورتان معرفی گرداند. شکی نیست که برای جلب رضایت شما معرفی بهترینِ هر حوزه، دغدغه اول و آخر میدانه می باشد. با میدانه همراه باشید، تا بی دغدغه و با سرعت بهترین ها را بیابید.

شما میتوانید در خصوص موضوعات قانونی از طریق راه های ارتباطی زیر با ما مشاوره فرمائید.

۰۹۱۰۹۲۲۲۲۵۳
۰۹۱۲۲۰۹۶۷۹۲
info@lawyermohammadi.com