نگاهی به ۱۵ حساب اینستاگرامی که دونالد ترامپ آن ها را دنبال کرده است

مطالب عمومی سری اول

حواشی زیادی دور و بر دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا هست.
ایشون هر روز با تصمیمات عجیب وجنجالی اش خبر ساز می شه.
رسانه ها هم از این فرصت استفاده می کنن و اخبار داغ رو به اطلاع علاقه مندان می رسونن. همونطور که میدونید، آقای ترامپ بخشی از سخنانش رو به شکل توییت مطرح کرده و از این شبکه اجتماعی فت و فراوون استفاده می کنه.
اما توییتر تنها گزینه ای نیس که دونالد ترامپ در اختیار داره.

رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم حساب کاربری داره و از سال ۲۰۱۳ با به اشتراک گذاشتن عکسای خانوادگی و شخصی، فعالیت خود رو شروع کرده. ۵٫۷ میلیون نفر اخبار اونو در اینستاگرام دنبال می کنن که در مقایسه با ۲۴٫۳ میلیون دنبال کننده توییتر اون، رقم خیلی بالایی نیس.

نکته ای که می تونه خیلی مهم باشه، کسانیه که آقای ترامپ اونا رو دنبال کرده. رئیس جمهور آمریکا اخبار ۱۵ نفر رو دنبال می کنه.
ما در این مقاله می خوایم اونا رو مورد بررسی بذاریم و شما رو با افراد مورد علاقه دونالد ترامپ آشنا کنیم.

تا آخر همراه باشین.

ایوانکا ترامپ؛ دختر بزرگ رئیس جمهور آمریکا

در بیوی (Bio) اینستاگرام اون می خونیم: “همسر، مادر، آبجی و دختر. کار آفرین و مدافع سر سخت آموزش و پیشرفت زنان و دختران. اهل نیویورک و محل زندگی در واشنگتن.” در اینستاگرام اون عکسای ایشون همراه با همسرش جرد کوشنر و بچه هاش دیده می شن.

اریک ترامپ؛ پسر وسط خونواده

در بیوی حساب اینستاگرام اون می خونیم: “معاون اجرایی سازمان ترامپ. همسر لارا لی ترامپ. مدافع بیمارستان کودکان «St.Jude» هشتگ «آمریکا رو دوباره بسازیم.»”

نوشته دیگر :   سبک زندگی مجلل «ال چاپو»؛ ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ و رهبر کارتل مخوف سینالوآ

دونالد ترامپ جونیور؛ پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا

ایشون زندگی خود رو در حساب شخصی اش به این شکل توضیح داده: “معاون اجرایی املاک و پیشرفت داراییای سازمان ترامپ. پدر، همسر و مرد اهل کار در بیرون. فعالیت در گذشته به عنوان مشاور هیئت مدیره برنامه «the celebrity apprentice.»”

تیفانی ترامپ؛ کوچیکترین دختر دونالد ترامپ

حساب اینستاگرام اون مطمئنا شلوغ ترین حساب در میان اکانتای دنبال شده به وسیله دونالد ترامپه. ایشون تازگیا به عنوان یکی از بچه های پولدار این شبکه اجتماعی مطرح شده و تصاویر میهمانیا و عیاشی و خوشگذرونی هاش رو به اشتراک میذاره.
اون تازگیا عکسای خانوادگی و حضورش در رویدادهای سیاسی رو هم منتشر کرده.

لارا ترامپ؛ همسر پسر وسط رئیس جمهور آمریکا

اون تصاویری از خونواده، حیوانات خونگی، مدلینگ و مبارزات انتخاباتی رو به اشتراک میذاره.

دن اسکاوینو؛ دستیار و مدیر شبکه های اجتماعی ترامپ

ایشون از حساب اینستاگرامش واسه نشون دادن حضور در کنار دونالد ترامپ و مسائل دور و بر اون استفاده می کنه.
البته این مسئله خیلی هم جای تعجب نداره، چون آقای اسکاوینو تا حدودی مدیریت شبکه های اجتماعی رئیس جمهور آمریکا رو رو دوش داره.

موسسه اریک ترامپ؛ حساب رسمی خیریه پسر وسط خونواده

در بیوی این حساب چیزی دیده نمیشه، اما میشه در سایت این مرکز درمانی خواند: “موسسه ای واسه درمان کودکان مریض در بیمارستان کودکان st. jude.” این مرکز معمولا از اینستاگرام استفاده نمی کنه و فقط دو عکس در اون دیده می شه.

هوپ هیکس؛ مدیر ارتباطات هدف دار کاخ سفید

ایشون حالا چند ماهه که اوقاتش رو با دونالد ترامپ می گذرونه و در کمپین انتخاباتی اون به عنوان منشی فعالیت داشته.
انگار اون نقشی در چرخاندن اینستاگرام ترامپ داشته باشه، چون رئیس جمهور آمریکا فقط در این شبکه اجتماعی ایشون رو فالو کرده. نکته عجیبی که درباره اینستاگرام خانوم هیکس هست، خصوصی بودن این حسابه.

نوشته دیگر :   هارد باکس : استفاده از جعبه های زیبا و شکیل برای جذب مشتری

حساب رسمی زمینای گلف و هتل ایرلند

در بیوی این حساب می خونیم: “عمارتی ۵ ستاره و لوکس در شهرستان کلِر ایرلند.”

حساب رسمی همه زمینای گلف دونالد ترامپ

این حساب اینستاگرم فعالیت خود رو این جور توضیح میده: “حساب رسمی شناخته شده ترین برند در گلف لوکس. ما از شما دعوت می کنیم که به ۱۸ زمین زمین گلف قهرمانی ما در سراسر جهان سر بزنین.”

هتلای ترامپ؛ حساب رسمی واسه این برند

جملاتی که در اینستاگرام دیده می شن، عبارتند از: “معماری خاص، مناظر بی بدیل، طراحی خیره کننده و جسورانه، روحیه کار آفرینی و توجه خاص به جزئیات. هیچوقت عقب نشینی نمی کنیم.”

حساب رسمی هتل جدید دونالد ترامپ در واشنگتن

این هتل که در اکتبر سال میلادی گذشته تولد خود رو جشن گرفت، تنها ۱ مایل با کاخ سفید فاصله داره و درون غرفه اداره قدیم پُست قرار گرفته.

اینستاگرام زمین گلف پارک فری پوینت در نیویورک

حساب یاد شده فعالیت خود رو این جور توضیح میده: “زمینی دارای ۱۸ چاله که به وسیله جک نیکلاس گلف باز بازنشسته طراحی شده.

در سایت ما بازی گلف رو تجربه کنین.”

زمین گلف دونالد ترامپ در لس آنجلس

در بیوی این اینستاگرام می خونیم : “تجربه ای عالی از بازی گلف با خدمات باور نکردنی، امکاناتی منحصر به فرد و تصاویری عجیب از اقیانوس آروم.”

مایک پنس؛ معاون رئیس جمهور آمریکا

اون ۱۳ هفته س که پست جدیدی منتشر نکرده و بیوی اینستاگرامش هم تغییری نداشته. در این قسمت می خونیم: “فرماندار ایندیانا مایک پنس، نامزد جمهوری خواه پست معاونت رئیس جمهور.” هشتگای «AmericaFirst» و «TrumpPence16» هم دیده می شن.